Howard Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Ankomst CeBIT og nytt fra AMD Etter en natt med alt for lite søvn og mange timer på reisefot ankom Hardware.nos utsendte i går verdens største IT- og teknologimesse. Les artikkelen her. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 kan disse amd prosessorene kjøres i standard atx hovedkort? (eller shuttle barebone?) og selges de løst i Norge? det hadde vært genialt, lydløs amd pc Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 kan disse amd prosessorene kjøres i standard atx hovedkort?(eller shuttle barebone?) og selges de løst i Norge? det hadde vært genialt, lydløs amd pc Og ikke minst en dyr en. Ser bra ut dette! Håper AMD tar markedsandeler fra Intel slik at AMD/Intel har 40% markedsandel hver og en tredje produsent kanskje 10% og resten småfolk? Eller 5 produsenter med 20% hver. Det er noe forbrukerene hadde tjent på Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Gleder meg som en unge til å høre mer! MÅ HA MER NEWS! Spesielt hvordan Athlon 64 ytelsen skal beskrives. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Gleder meg som en unge til å høre mer! MÅ HA MER NEWS! Spesielt hvordan Athlon 64 ytelsen skal beskrives. Skal AMD si noe om Athlon 64/Opteron på CeBIT-messen? Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Gleder meg som en unge til å høre mer! MÅ HA MER NEWS! Spesielt hvordan Athlon 64 ytelsen skal beskrives. Skal AMD si noe om Athlon 64/Opteron på CeBIT-messen? Nei, det var vel ikke inn i bildet, men nederst artikkelen stod det følgende: Vi kommer tilbake med mer AMD-stoff, bl.a. med mer informasjon om hvordan Athlon 64 og Opteron egentlig virker. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 HEIS FLAGGET!!! FOR NÅ SKJER DET SJELDNE ; AT SELV JEG SIER AT DERE GJØR EN GOD JOBB OG PENT HANDTVERK!!! Forsiktig med vinsmakingen nå ....He,he.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå