Gå til innhold

BK: Regnskyer

Itw

Anbefalte innlegg

Yes da vi har en fantastisk sommer i nord (les regn) så må man jo prøve og få tatt noen bilder forde.

Er ganske fornøyd med bildet, men har en rar mani om og ta bildet av skyer da så?

Er dratt noe i spaka for og få fram skyene litt bedre.

Blei desverre en del støy på bildet?

Vet ikke om det er tåken eller kamra/objektiv, eller teit instilling fra meg, men synd var det.

post-28938-1214434444_thumb.jpg

ISO280

10mm

f/8

1/45sec

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Ja, ser ut som det er ute av fokus midt i bildet og det ødelegger mye. Jeg ville vel prøvd å få med litt mer av fargene nær horisonten, bildet inneholder litt vel mye grått etter min mening.

Lenke til kommentar

Ja kan nok hende at det var problematisk og fokusere rett...

Var jo en god del under bildet som jeg har cropet vekk.

Ja blei nok mye grått, men syntes avslutningen på skyen var kul...

Men kunne kansje vært kuttet der det lyse slutter...

Lenke til kommentar

Stilige skyer, men jeg synes bildet blir ubalansert. Det lyse området til venstre dominerer alt for mye over mørket til høyre. Et bilde plassert litt annerledes - kanskje med lyset mer mot midten - hadde nok vært bedre her. Fargene er greie - det blir litt for synlig justert for meg, særlig øverst i bildet, men effekten er god.

Lenke til kommentar

ER nok inne på noe der wollollo, tror faktisk bildet kunne vært mye kulere, med kun mørkeskyer, og det lyse partiet kun i horisonten...

Hadde blitt jevnere fordelt da, når du nevner det så er jeg jo enig i at det ikke var så bra med en dæsj med lyst der, og mørkt ellers osv..

Lenke til kommentar

Ble litt vel mye blågrått og flatt for min del. Derimot så liker jeg fargene nede til venstre utrolig godt. Tipper det ville tatt seg godt ut som et litt kort panorama hvis du deler opp i nederste tredjedel, og kutter tredjedelen til høyre. Det er nok vanskelig å få til på dette bildet, for du fjerner vel 90% av pixlene :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...