Fikseren Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hei. Har litt irriterende problemer med min D-link usb adapter. Når jeg spiller Counter Strike source online, så mister jeg forbindele i ca 3sek, hvert 30sek. Noe som er forferdelig irriterende, siden alt crasher nesten hver gang. Noen som vet hva som kan være problemet? eller har hatt lignende problemer? kjøpte jo dette usb adapteret fordi det skulle bære bra og stabilt. Mvh Jonas Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (...) kjøpte jo dette usb adapteret fordi det skulle være bra og stabilt. Jeg sitter nå med min tredje DWL-G122. De to andre ble sendt inn og erstattet, men heldigvis ser alt ut til å fungere nå. Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 (...) kjøpte jo dette usb adapteret fordi det skulle være bra og stabilt. Jeg sitter nå med min tredje DWL-G122. De to andre ble sendt inn og erstattet, men heldigvis ser alt ut til å fungere nå. Såpass, jamen da vet jeg jo det da takk for tipset. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Du bør bare passe på at du har de nyeste driverne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå