bartefrue Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg skal i bursdagsfeiring til en kompis av meg som fyller 20 på lørdag, og jeg lurte på om noen hadde noen tips på lur til hva man kan gi en gutt i den alderen? Burde helst ikke koste mer enn 400-500 kr:) (Unnskyld hvis denne er postet i feil kategori, hadde virkelig ingen aning om hvor jeg skulle sette denne tråden:P) Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hmm, litt mer info? Hvordan type er han? Gamerfyr? Sportsidiot? Filmtitter? Filmer er alltid morsomt å få, evt. bra CD(er), eller kanskje spill. (Koster ikke mer enn 5-600) Er han sportstypen kan han jo sikkert få noe sånn energitilskudd, treningsbukse evt. jakke, eller kanskje en flaske? Eller en fotball/håndball/basketball etc... Lenke til kommentar
bartefrue Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 Hmm, litt mer info? Hvordan type er han? Gamerfyr? Sportsidiot? Filmtitter?Filmer er alltid morsomt å få, evt. bra CD(er), eller kanskje spill. (Koster ikke mer enn 5-600) Er han sportstypen kan han jo sikkert få noe sånn energitilskudd, treningsbukse evt. jakke, eller kanskje en flaske? Eller en fotball/håndball/basketball etc... Takk for flotte forslag! Vel, han er definitvt ikke en sportsidiot, men gamer og filmtitter er vel noe som passer han ja:) Er bare skeptisk til å gi noe han har/ikke liker. Men det er igjen kanskje noe man bare må våge med gaver;) Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Gi han en american pie film Lenke til kommentar
bartefrue Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 Til mannen som har alt: Haha, den var flott;) Ja, kanskje jeg tar en slik annerledes vending ja;) Takktakk! Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Gavekort. Pakket inn i esken til en Xbox 360 eller Playstation 3 med en stein inni. Lenke til kommentar
Blindgate Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg skal i bursdagsfeiring til en kompis av meg som fyller 20 på lørdag, og jeg lurte på om noen hadde noen tips på lur til hva man kan gi en gutt i den alderen? Burde helst ikke koste mer enn 400-500 kr:) (Unnskyld hvis denne er postet i feil kategori, hadde virkelig ingen aning om hvor jeg skulle sette denne tråden:P) Fryktelig mye du skulle bruke på den gaven, men er du loaded og han er en god venn så er det bare å gi gass. Lenke til kommentar
bartefrue Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg skal i bursdagsfeiring til en kompis av meg som fyller 20 på lørdag, og jeg lurte på om noen hadde noen tips på lur til hva man kan gi en gutt i den alderen? Burde helst ikke koste mer enn 400-500 kr:) (Unnskyld hvis denne er postet i feil kategori, hadde virkelig ingen aning om hvor jeg skulle sette denne tråden:P) Fryktelig mye du skulle bruke på den gaven, men er du loaded og han er en god venn så er det bare å gi gass. Det er bare en maksgrense, i tilfellet et av forslagene her var alt for bra til å unnvike;) Men hvis helst ser jeg en 200-kronersgave som ideellt. Lenke til kommentar
bartefrue Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Gavekort. Pakket inn i esken til en Xbox 360 eller Playstation 3 med en stein inni. Likte den;) Skal se om jeg klarer å anskaffe en slik eske:D Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Gavekort hos platekompaniet eller lignende butikk dere har i nærheten siden har passer til film/gamer beskrivelse Lenke til kommentar
JonGanja Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 filmer/spill osv som man ikke har kjøpt selv er aldri fete og burde bannlyses fra "hva skal jeg kjøpe i gave"-tråder. ville heller gått for en oppblåsbar negerkjerring hvis du er av den humoristiske typen, eller ett par smude boksershorts hvis du vil safe'n helt, eller slips hvis du er kjedelig. ett morsomt og hyggelig kort er det viktigste av alt uansett. lykke til! Lenke til kommentar
neadii Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Gavekort. Pakket inn i esken til en Xbox 360 eller Playstation 3 med en stein inni. Likte den;) Skal se om jeg klarer å anskaffe en slik eske:D Du kan spørre på elkjøp, spaceworld, eller annen butikk om de vil "donere" bort en boks, evt. om det er mulig å kjøpe den til en billig penge. Men du har sikkert en kompis som har en xbox/ps3-boks liggende hjemme som han ikke bruker, så kan vel spørre en venn og. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 eg synes ein burde slutte å kjøpe gåver til folk når dei er eldre enn 10 år. denne kjøpehysterien tek heilt av Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Det kommer helt an på beløpet. Har ikke sett noen gaver her som er kjempedyre til nå. Til trådstarter: Hvis han er glad i sport så kan du kjøpe en coca-cola flaske og skrive "Dopingmiddel" utapå Lenke til kommentar
BlueBench Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 eg synes ein burde slutte å kjøpe gåver til folk når dei er eldre enn 10 år.denne kjøpehysterien tek heilt av Slike gaver også? - Unicef - Utviklingsfondet - http://www.tanketing.no/ (Plan) - http://www.symbolskegaver.no/ (Norsk Folkehjelp) - http://www.gavermedmening.no/ (Flyktninghjelpen) Det er jo mange måter å gjøre det på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå