Jokemon Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Hei! Jeg lurer på om jeg kan ved en eller annen form for kabel eller sender etc. kan gjøre slik at pc'en min kan "bli" en TV..? Fins det noe slikt? Mvh Jon Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Ja det er mulig. Sett inn et TV kort så fungerer det utmerket. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 hva mener du? pc skal bli tv? jeg skyter i blinde: jeg ser tv kun på pc (har ikke tv-apparat) ved hjelp av tv-kort koblet til kabel-tv utgangen i veggen Lenke til kommentar
Jokemon Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 hmm, hvor mye koster det? Hvor får man kjøpt det?? Må man ha antenna inn i tv-kortet da?? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Skjønte ikke -helt- hvor du vil hen, men har man et TV kort eller et skjermkort med TV-mottaker så kan man se på TV på PC'n. ATI har blant annet slike combo-løsninger. (All-in-Wonder) Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr Lenke til kommentar
mandela Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 komplett.no diverse reviews Lenke til kommentar
Jokemon Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 hmmm, så det er bare å stappe i TV-kortet, putte antenna inn der, så er TV'en oppe å kjører!? Burde PC'en være noe spesielt bra? Noen spesifikasjoner som er nødvendige?? PC'en jeg skal ha dette på har 128 RAM, 600 mhz, Windows XP, 64mb TNT2 skjermkort Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 uff. 14år og gidder ikke lete selv.. ille når et stort fin forum som hw er blitt slikt Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Har du video inn på skjermkortet ditt (Video ut er det mest vanlige) og en videospiller så kan du benytte tuneren i den og koble videoen på video-inngangen og se på TV på PC skjermen. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 hmmm, så det er bare å stappe i TV-kortet, putte antenna inn der, så er TV'en oppe å kjører!? Japps. Pluss at du må installere drivere og TV-software da seff. Lenke til kommentar
Jokemon Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 hmmm, så det er bare å stappe i TV-kortet, putte antenna inn der, så er TV'en oppe å kjører!? Burde PC'en være noe spesielt bra? Noen spesifikasjoner som er nødvendige?? PC'en jeg skal ha dette på har 128 RAM, 600 mhz, Windows XP, 64mb TNT2 skjermkort Hmm, redigerte innlegget.... :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå