Capiche Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 hola! lurer på om det å bruke tannkrem som kvisekrem virkelig fungerer, eller om det er skadelig for huden? har hørt av venner at det virker, men vil ikke risikere å ødelegge huden.. tack! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Tror ikke du bør prøv dette da dagens tannkremer er ganske sterke. Prøv heller enn utørkende dekkstift om natten eller no Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Altså det funker, har funket på meg ihvertfall. Men jeg tviler på at dette er bra for huden altså... Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Funker gjør det sikkert, men anbefaller heller ekte antikvisekrem om natten mot dette. Clearasil har en god en. Og når det gjelder "uttørkende dekkstift" så kan dette like godt brukes om dagen som om natten. Det er jo hele poenget. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Basiron fungerte veldig bra på meg for et par år siden, og det er mye bedre for huden. Tannkrem kan fungere ja, men du vil oppleve utrolig tørr hud på de områdene du gnir dette. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 Litt tannkrem på en begynnende kvise før jeg legger meg har funket bra på meg hvertfall Har ikke hatt no problemer med huden der kvisa har vært i ettertid heller...! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Funker gjør det sikkert, men anbefaller heller ekte antikvisekrem om natten mot dette. Clearasil har en god en. Og når det gjelder "uttørkende dekkstift" så kan dette like godt brukes om dagen som om natten. Det er jo hele poenget. Når du er gutt er du ikke så veldig keen på å bli sett med sminke i trynet Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Da min venn har du ikke vært i dagens Vestkant! Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Funker gjør det sikkert, men anbefaller heller ekte antikvisekrem om natten mot dette. Clearasil har en god en. Og når det gjelder "uttørkende dekkstift" så kan dette like godt brukes om dagen som om natten. Det er jo hele poenget. Når du er gutt er du ikke så veldig keen på å bli sett med sminke i trynet Jess, mye fetere med pizzatryne! Er ikke ekte mann ellers vettu! Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Det virker ok. Vet at bestemora mi pleide å gjøre det i sine unge dager. Konklusjon: Det finnes så mange andre nymotens-kvise-fjerne-ting som virker mye bedre, hadde heller satset på slikt^-^ Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 Basiron fungerte veldig bra på meg for et par år siden, og det er mye bedre for huden. Tannkrem kan fungere ja, men du vil oppleve utrolig tørr hud på de områdene du gnir dette. Min hud ble rød og irritert av Basiron, så jeg kjøpte en krem med samme ingrediens (Benzyl-peroksid) men som var mildere. www.acne.org sier jeg bare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå