Ullsokk1 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Hvorfor skal du ha ny pc magnus? Du har jo kongepc fra før av! Isåfall gi bort gamle? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 snip Og du er hvor rik1? Pappagutt? så man må være "Pappagutt" for og ha litt penger til overs? har en fast jobb, der jeg overfører noe av lønnen til en sparekonto.. så har ekstra penger til det utenom.. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) er ikke helt sikker på hensikten med denne oppgraderingen. Utstyret du har fra før er ganske bra, og det er vel ingen bra spill ute på markedet som krever bedre specs enn det der..? Så det kunne kanskje vært lurt å vente til Intel slipper den nye serien sin. Da vil du ikke få noe problemer med å blåse bort 20'000. Men har du akutt kjøpetrang kan du jo blåse bort 7000 på en ny skjerm. PVA eller S-PVA-skjermer har veldig behagelig bilde og fine farger, i motsetning til billige TN-paneler. OG PS3 er alltid et godt kjøp Endret 3. juli 2008 av newman221 Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Dette er hva du skal bruke pengene på, så sparer du et halvt år så kjøper du pc til 50 lapper istedenfor https://prisguiden.no/calc_waggon.php?waggon_id=60190 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Dette er hva du skal bruke pengene på, så sparer du et halvt år så kjøper du pc til 50 lapper istedenfor https://prisguiden.no/calc_waggon.php?waggon_id=60190 du må i det minste gjøre vogna di tilgjengelig for publikum når du poster... For det andre: det er bare tull å bruke 50 lapper på en pc. Det er marginal ytelsesforskjell på en pc til 25'000 og en til 50'000. Dropper du 10% ytelse på den pc'n til 25'000 sparer du ytterligere 10'000. Kjøp heller en pc til 15 lapper, og en god HD-prosjektor og et surroundanlegg. Og en plasma-tv. Og en PS3. Og en Xbox. Koster mindre enn 50 lapper, så da er det budsjett til etpar spill også Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 La oss slå en strek over de gammle oppsettet og starte på nytt. kommer til og gå for 2x 4870X2 som kommer snart. Hva slags cpu bør jeg gå for, for og unga flaskehals på disse to? og hva slags HK bør jeg gå får? samt et kabinett som er stort nåkk, og som er luftig. resten av specet tar jeg som det kommer senere Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) CPU: Klarer ikke å komme med noe annet enn E8400 HK: P5Q Deluxe eller Abit x38, begge har fått bra kritikker. Kabinett: Antec Twelve Hundred, eller hvis du har mindre penger å rutte med: Antec Nine Hundred, eller enda billigere: Antec Three Hundred. Hvis du bryr deg om støy, kan du gå for Antec P182. Endret 19. juli 2008 av Redneck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå