Kjell Fisk Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hei, Vil ha internett til min xbox og kan ikke koble meg til med kabel uten å dra en lang kabel gjennom hele huset. Derfor må jeg kjøre på det trådløse. Satt og vurderte å kjøpe meg denne: XBOX 360 Trådløs Xbox 360™-nettverksadapter Kom så over denne: Netgear XE104IS 85 MBPS Vil den Netgear tingesten føre til tap i hastighet? Er det verdt det? Vet egentlig ikke hvordan den fungerer! Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Slike enheter fungerer helt greit, meget enkelt og effektivt og bruke. Lenke til kommentar
jarlholta Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Slike enheter fungerer helt greit, meget enkelt og effektivt og bruke. Til en viss grense. Disse har en sykt kort levetid!, men mens de lever så er kvaliteten TOPP selv om jeg hadde 190mbps og du tenker bare 85 *mobb mobb*. Har hatt to forskjellige par av slike, og levetiden på begge to var KORT. det ene var D-Link og det andre TRUR jeg at var NETGEAR, ingen av settene levde et år. *poor thing had no chance* Endret 6. juli 2008 av GuggenJR Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Hvorfor har de så kort levetid da? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 De første typene av slikt utstyr var nok litt svake, har da hatt slike som har vart i endel år. Lenke til kommentar
jarlholta Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Kjøpte mine sett midt i 2005 eller 2006, og levde kansje i toppen 11 mnd. Vet ikke hvorfor de hadde så kort levetid... men simple og veldig handy, 0 ping økning o.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå