Bruker-93156 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Nikon D300 m/Sigma 150mm f/2.8 f/7.1 1/40 ISO 1000 (Håper ikke mod ser på dette som noe annet enn en kjærlig takk for ny mulighet, og et bidrag i BildeKritikken! Endret 26. juni 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jøss, det var mange fluer Marius.. du skulle tatt bilder sammen med oss på treffet istede! :=D Men fine fluer, god skarphet, og fine toner på alle sammen Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Dette ble tøft. Likte særlig strået som gir en diagonal som går svakt oppover mot høyre kontra de uskarpe stråene (?) som heller krapt nedover mot venstre. I tillegg er kontrasten mellom det gønne og lilla. Og som en prikk over i-en. En sylskarp flue. Ser ut som om du har blitt venner med med D300-en nå. Tom Lenke til kommentar
fototim Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Bildet ser jeg ikke, men ... sikkert bra. Det er nå uansett hyggelig å se deg tilbake Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Takk, ble litt surr når vedlegg hoppet over så fort jeg åpnet en ny side, håper jeg får fisket det rett nå. Masse bilder. Endret 25. juni 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Jøss, det var mange fluer Marius.. du skulle tatt bilder sammen med oss på treffet istede! :=D Men fine fluer, god skarphet, og fine toner på alle sammen Hehe, jo takk! Er ikke typen som liker å ta bilder med 10stk hengende rundt om skuldra å vente på å få knipse selv, så får ta det senere. Vil jeg ta bilder av søte jenter har jeg nok å hente i min omgangskrets uansett Men hadde vært bra om vi tok et treff uten å fokusere så mye på å ta bilder. Blir så lite tid til å snakke på en slik workshop, noe jeg er mer interessert i enn å ta masse bilder, det gjør jeg uansett. Er vel litt som de over 60år som gymmer. 30% for å trimme, 70% for å være sosial. Dette ble tøft. Likte særlig strået som gir en diagonal som går svakt oppover mot høyre kontra de uskarpe stråene (?) som heller krapt nedover mot venstre. I tillegg er kontrasten mellom det gønne og lilla. Og som en prikk over i-en. En sylskarp flue. Ser ut som om du har blitt venner med med D300-en nå. Tom Venner nei? Ikke faen! Tror noen har lagt inn et 8 gradert ND filter forran sensoren, for jeg sitter å sliter med høy iso og lang lukker uansett om det er sol eller ikke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå