Gå til innhold

BK: Fly on purple

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette ble tøft.

Likte særlig strået som gir en diagonal som går svakt oppover mot høyre kontra de uskarpe stråene (?) som heller krapt nedover mot venstre. I tillegg er kontrasten mellom det gønne og lilla. Og som en prikk over i-en. En sylskarp flue.

Ser ut som om du har blitt venner med med D300-en nå.

Tom

Lenke til kommentar
Jøss, det var mange fluer Marius.. du skulle tatt bilder sammen med oss på treffet istede! :=D

Men fine fluer, god skarphet, og fine toner på alle sammen :)

Hehe, jo takk!

Er ikke typen som liker å ta bilder med 10stk hengende rundt om skuldra å vente på å få knipse selv, så får ta det senere. Vil jeg ta bilder av søte jenter har jeg nok å hente i min omgangskrets uansett ;)

Men hadde vært bra om vi tok et treff uten å fokusere så mye på å ta bilder. Blir så lite tid til å snakke på en slik workshop, noe jeg er mer interessert i enn å ta masse bilder, det gjør jeg uansett. Er vel litt som de over 60år som gymmer. 30% for å trimme, 70% for å være sosial.

Dette ble tøft.

Likte særlig strået som gir en diagonal som går svakt oppover mot høyre kontra de uskarpe stråene (?) som heller krapt nedover mot venstre. I tillegg er kontrasten mellom det gønne og lilla. Og som en prikk over i-en. En sylskarp flue.

Ser ut som om du har blitt venner med med D300-en nå.

Tom

Venner nei? Ikke faen! Tror noen har lagt inn et 8 gradert ND filter forran sensoren, for jeg sitter å sliter med høy iso og lang lukker uansett om det er sol eller ikke!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...