Merko Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Heisann, søkte litt rundt på forumet etter en lignende tråd jeg kunne poste informasjonen jeg skal komme med, men fant desverre ingen. Om det er en, post isåfall en link under så kan en moderator stenge denne tråden. Om du noen gang lurer på hvilken level\class den personen i chat'en er eller lurer på om en av kammeratene dine er online så er kanskje dette noe for deg Dette funker kunn på Fury og Battlescar Du skriver en tell (Melding) til boten jeg kjører, så sender den informasjon om spilleren tilbake til deg. Melding: /tell Help !whois NavnHer feks: /tell Help !whois Merkoen. Da vil du få svar tilbake med noe ala dette: [Help:] [Online] Merkoen 41/Guardian Om spilleren er Offline får du noe ala dette: [Help:] [Offline] Merkoen 41/Guardian Disconnected Wed Jun 25 12:30:39 2008 Litt tungvint? Om du synes det virker litt tungvint med /tell help !whois NickHer, så følg med litt til.. Du åpner en tekstbehandler (feks Notisblokk), så legger du inn dette: /tell help !whois %1 Du lagrer filen som "Whois" (ikke Whois.txt). Plasseringen av filen legger du i Scripts mappa til Age of Conan. Feks: C:\Programfiler\Funcom\Age of Conan\scripts\whois Om du lagrer den fra notepad, kan det være at den legger på ".txt" automatisk, da kan du bare gå manuelt til Scripts mappa, høyreklikke på whois.txt, Nytt Navn og fjern ".txt". Da du har gjort alt dette kan du gå i spillet igjen, så skrive: /Whois NickHere feks: /whois Merkoen Du kan selvsagt lagre den som noe annet, feks "who" da blir det /who NickHer i spillet! To nye funksjoner.. La til 2 små ekstra funksjoner. /tell help !seen NavnHer Og /tell help !is NavnHer Eksempel: [Help]: !seen merkoen [Help]: Merkoen was last seen on: Wed Jun 25 14:19:22 2008. Og [Help]: !is Merkoen [Help]: Merkoen is Online(/offline)! - Håper iallefall noen av dere får bruk for denne! Post gjerne med kommentarer under om du trenger hjelp, eller om du bare vil fjase litt! PS!: Dette er en privat bot som ikke hostes av FunCom - Funker kunn på Fury og Battlescar -Serverene! Endret 30. juni 2008 av Merkoen Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Spennende, må testes ^^ Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Me likes too! Men hvorfor er det .whois i scriptet, men !whois fra "vanlig" ? Endret 26. juni 2008 av Sub-Lock Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Very nice. Godt det kommer slikt "3rd party" support etterhvert. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Morsomt at det komme slikt, men har vel egentlig alltid vært der da slike script er vel fra anarchy online om jeg ikke tar feil Lenke til kommentar
Merko Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Morsomt at det komme slikt, men har vel egentlig alltid vært der da slike script er vel fra anarchy online om jeg ikke tar feil Prinsippet er noe av det samme ja, men det boten gjør er å connecte til AoC's Chat Server, da den får en melding så sjekker den om meldingen er "!whois" så jobber den videre ut ifra det Me likes too!Men hvorfor er det .whois i scriptet, men !whois fra "vanlig" ? hehe, beklager, jeg som rota litt.. Du kan bruke både !whois og .whois Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Er denne saken nede? Har prøvd siden servercrashinga i går, den er offline i følge meldinga. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 Ja, beklager nedtiden. Var ett par feil som måtte fikses på Skal være oppe nå Lenke til kommentar
Merko Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Har nå fikset fått fikset noen bugs. Om det er noen som vil ha samme bot på en annen server enn Fury, gjerne si ifra her. Kan desverre bare lage på en annen server itilegg til Fury. Lenke til kommentar
Mainhead Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 hei jeg heter andtrulf på age of conan, jeg er en dark templar i lvl 16 jeg er på white sands islands, prøver og gå opp i lvl 19 så jeg kan gjøre et quest for sigurd som heter `"end battle" legg meg gjerne til, har ingen venner på age of conan :(ennå Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Merkoen..de 2 *nye* funskjonen er jo det samma som før? bare delt opp i funksjoner Lenke til kommentar
Sopranosfc Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hei, laget meg en bruker nettopp pga. dette innlegget. Synes bot'en din høres ut som en kjempe ide og er bra iniativ av deg og lage den. Spiller desverre ikke på serveren Fury men derimot Battlescar. La merke til at du kunne legge til samme bot på en server til, lurte derfor på om du kan legge den til på Battlescar også! Hadde vært hjelpsomt, og med litt tid så er det ikke så umulig at bot'en blir nokk så kjent. Mvh Sopranos, send PM viss det er noe ;-) Lenke til kommentar
Merko Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Hei, laget meg en bruker nettopp pga. dette innlegget. Synes bot'en din høres ut som en kjempe ide og er bra iniativ av deg og lage den. Spiller desverre ikke på serveren Fury men derimot Battlescar. La merke til at du kunne legge til samme bot på en server til, lurte derfor på om du kan legge den til på Battlescar også! Hadde vært hjelpsomt, og med litt tid så er det ikke så umulig at bot'en blir nokk så kjent. Mvh Sopranos, send PM viss det er noe ;-) Heisann, bra du likte ideen. Har nå startet opp samme bot på Battlescar Jeg har ingen character på Battlescar, så gjerne test den ut for meg så rappoter tilbake her eller noe. Regner med alt skal funker like greit som på Fury. /tell help !whois Navn :-) Endret 30. juni 2008 av Merkoen Lenke til kommentar
Sopranosfc Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Hei, laget meg en bruker nettopp pga. dette innlegget. Synes bot'en din høres ut som en kjempe ide og er bra iniativ av deg og lage den. Spiller desverre ikke på serveren Fury men derimot Battlescar. La merke til at du kunne legge til samme bot på en server til, lurte derfor på om du kan legge den til på Battlescar også! Hadde vært hjelpsomt, og med litt tid så er det ikke så umulig at bot'en blir nokk så kjent. Mvh Sopranos, send PM viss det er noe ;-) Heisann, bra du likte ideen. Har nå startet opp samme bot på Battlescar Jeg har ingen character på Battlescar, så gjerne test den ut for meg så rappoter tilbake her eller noe. Regner med alt skal funker like greit som på Fury. /tell help !whois Navn :-) Herlig, har nettopp kjøpt nytt gamecard skal bare få det aktiviert så skal det testes ut. Kommer edit ikveld! *gleder meg* Edit: Funker bra, er en gjeng på LAN her, alle er meget fornøyd. Men et tips kunne vært å endret kommanden til /tell help !Navnher istedefor /tell Help !whois NavnHer så kan vi kutte ut whois. Men er smådetaljer det. Edit 2: Fortalte folk om boten i chat, mange liker den men har hørt noen forslag som spør om du kan få bot'en til og si guild også? Endret 1. juli 2008 av Sopranosfc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå