Saev Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Opplever at det nettverks-usb-adapteren kobler seg relativt ofte av og på. Lurer på om dette kan ha med at usb'en prøver å spare strøm eller noe. Veit ikke hvordan jeg skal løse dette. Det snodige er at det kun skjer når jeg bruker linksys programmvare. Viss jeg bruker windows WZC går det bra, men da opplever jeg høy ping 1 gang per min. Refererer til den saken: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=970105 Lenke til kommentar
War Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Skal du slå av strømsparingen? Kontrollpanel strøm , der inne. (avanserte innstillinger..) Tillat windows å slå av denne enheten for å spare strøm bla bla. Endret 26. juni 2008 av War Lenke til kommentar
Saev Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Skal du slå av strømsparingen?Kontrollpanel strøm , der inne. (avanserte innstillinger..) Tillat windows å slå av denne enheten for å spare strøm bla bla. Ikke vet jeg. usb adapteren går av og på i ett sett vertfall. Fant ikke noe fornuftig der. Det er en stasjonær pc. Lenke til kommentar
Saev Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Fant ikke noe fornuftig der :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå