Bruker-93156 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Nikon D300 m/Sigma 150mm f/2.8 f/8 1/30 ISO 1600 (Håper ikke mod ser på dette som noe annet enn en kjærlig takk for ny mulighet, og et bidrag i BildeKritikken! Endret 26. juni 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Du får noen helt vanvittig skarpe bilder av disse fluene dine! Jeg vurderer sterkt å gå til innkjøp av samme linse selv om mine bilder vil blekne i forhold til det du leverer her. Jeg synes fluer er stygge som satan, noe dette bildet understreker. Allikevel er det ett eller annet jeg liker med dette bildet, selv om jeg aldri kunne tenkt meg å ha dette hengende i stua. (misforstå meg feil..) Endret 25. juni 2008 av dga01 Lenke til kommentar
Anew Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 La meg være den første til å ønskedeg velkommen tilbake! Veldig bra avgjørelse av "the powers that be"! Bildet er også fint - komposisjonen fungerer. Mer har ikke jeg å si om makrobilder. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Først og fremst kan jeg si at jeg liker bilde - fin komposisjon og god fokus. Det jeg ikke liker fullt så godt er rammen og fargene - det er liksom ingenting som popper. Hva med å justere litt på saturation? Ellers likte jeg det. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 La meg være den første til å ønskedeg velkommen tilbake! Veldig bra avgjørelse av "the powers that be"!Way to late ;-) https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=11461649 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 Takk, alle sammen! Sorry for at de beste bildene mine drukner i mengden, det er 2 bilder her jeg er spesielt fornøyd med, håper dere finner de! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå