Bruker-93156 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Nikon D300 m/Sigma 150mm f/2.8 f/9 1/20 ISO 800 (Håper ikke mod ser på dette som noe annet enn en kjærlig takk for ny mulighet, og et bidrag i BildeKritikken! Endret 26. juni 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Du har posta sykt mange fine bilder, men tror faktisk jeg kunne tenkt meg å sett alle bilder i 1 eller litt mindre antall posts, litt vel mange for min smak å gå igjennom sider:P Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Flott makrobilde som vanlig. Syns alltid det er fasinerende med makrobilder av små insekt som plutselig ser litt monster ut Har ingen erfaring med makro selv, men syns allikevel dette ser bra ut i mine øyner. Velkommen tilbake på forumet forresten Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Så var vår unge venn tilbake - og det er flott ! Men, det ble litt mye fluer på en gang her, selv for meg Jeg tror ikke jeg orker å ta for meg flue for flue - men konstanterer at det er høut nivå på dem, og at dof og bakgrunn er bortimot perfekt på dem alle. Men som vi har hatt noen runder på på MSN siste uker er at jeg er litt usikker på om fokus sitter perfekt på øynene på dem... men det kan og være at det er størrelsen på bilder som gjør det. På et bilde med perfekt fokus på øyet forventer jeg å kunne se fasettene i øynene på fluer ? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Superbra bilde! Men synd den lilla tingen til venstre blokkerer for en ensfarget bakgrunn. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Tusen takk alle sammen. ThorEH: Grunnen til at du ikke ser de små fasettene er en blanding er at lyset ikke er skarpt nok, og for liten forstørrelse, men tro meg, ALLE bildene er i fokus, og de ER skarpe, ellers hadde jeg ikke plukket dem ut. Kunne sendt deg 100%, men da hadde jeg croppet meg ihjel Lenke til kommentar
Nillomien Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 flott bild.e. men sykt mange tråder. .du kunne ikke lagt alle fluebildene i en da... blir rett å slett litt kjedelig Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Flott bilde! Synd bakgrunnen ikke ble ensfarget. Liker skarpheten og fokuset! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Hehe, takk! http://www.flickr.com/photos/27474071@N02/tags/flies/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå