Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke fjernet IRXPLORE.EXE fra proseser

Anbefalte innlegg

Hei. Driver å skal instalrere photoshop cs3 nå. Å da kommer det opp att jeg må fjerne internet explore først før jeg kommær vidre. Men det har jeg gjort. Så trykker jeg på ctrl+alt+del så går jeg på proseser. Så står det IEXPLORE.EXE å når jeg trykker får å fjerne den kommer den bare opp igjen. ? :S kan det være virus. Jeg har kjørt full skanning med avast og spyhunter 3

Endret av spetwols
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei. åssen virus er dette ? og åssen fjerner jegdet

Det er slett ikke noe virus, se nøye etter om det står Iexplorer.exe eller om det bare står "explorer.exe"

iexplorer.exe er internett explorer, denne kan du skru av igjennom prossesser i oppgavebehandling.

explorer.exe er skrivebordsfil for alle ikoner, skrivebordet osv.

ala, explorer.exe må du ikke avslutte osv. da må du restarte pcen din.

når du skrur av iexplorer.exe så kommer det en advarsel, denne overser og og trykker ja.

Si ifra om du har noe mer problemer.

Lenke til kommentar
Ingen problemer å lukke explorer.exe , er bare å trykke på start program og skrive explorer.exe, så kommer skrivebordet tilbake

Om ikke iexplorer.exe vil lukke seg så høyreklikk og trykk avslutt prosesstre eller noe i den dur.

jaja, men tydligvis kan ikke han her så veldig mye.

Lenke til kommentar
Ingen problemer å lukke explorer.exe , er bare å trykke på start program og skrive explorer.exe, så kommer skrivebordet tilbake

Om ikke iexplorer.exe vil lukke seg så høyreklikk og trykk avslutt prosesstre eller noe i den dur.

men tydelivis er det jeg som skal ha hjelp og ikke han

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

det var ett virus og det fant jeg ut . så det er fikset nå.

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...