spetwols Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Hei. Driver å skal instalrere photoshop cs3 nå. Å da kommer det opp att jeg må fjerne internet explore først før jeg kommær vidre. Men det har jeg gjort. Så trykker jeg på ctrl+alt+del så går jeg på proseser. Så står det IEXPLORE.EXE å når jeg trykker får å fjerne den kommer den bare opp igjen. ? :S kan det være virus. Jeg har kjørt full skanning med avast og spyhunter 3 Endret 25. juni 2008 av spetwols Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Det er Microsoft Internet Explorer. Om du ikkje har nokre Explorer-nettlesarar oppe og har lukka dei via oppgåvebehandling kan det være snakk om virus ja. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 hei. åssen virus er dette ? og åssen fjerner jegdet Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 hei. åssen virus er dette ? og åssen fjerner jegdet Det er slett ikke noe virus, se nøye etter om det står Iexplorer.exe eller om det bare står "explorer.exe" iexplorer.exe er internett explorer, denne kan du skru av igjennom prossesser i oppgavebehandling. explorer.exe er skrivebordsfil for alle ikoner, skrivebordet osv. ala, explorer.exe må du ikke avslutte osv. da må du restarte pcen din. når du skrur av iexplorer.exe så kommer det en advarsel, denne overser og og trykker ja. Si ifra om du har noe mer problemer. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Ingen problemer å lukke explorer.exe , er bare å trykke på start program og skrive explorer.exe, så kommer skrivebordet tilbake Om ikke iexplorer.exe vil lukke seg så høyreklikk og trykk avslutt prosesstre eller noe i den dur. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Ingen problemer å lukke explorer.exe , er bare å trykke på start program og skrive explorer.exe, så kommer skrivebordet tilbake Om ikke iexplorer.exe vil lukke seg så høyreklikk og trykk avslutt prosesstre eller noe i den dur. jaja, men tydligvis kan ikke han her så veldig mye. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 Ingen problemer å lukke explorer.exe , er bare å trykke på start program og skrive explorer.exe, så kommer skrivebordet tilbake Om ikke iexplorer.exe vil lukke seg så høyreklikk og trykk avslutt prosesstre eller noe i den dur. jaja, men tydligvis kan ikke han her så veldig mye. men tydelivis er det jeg som skal ha hjelp og ikke han Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Last ned HijackThis legg i egen mappe på skrivebordet. Start programmet og velg "Trykk scan og save log" Post HijackThis.txt Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Topic sier IRXPLORE.EXE, stemmer dette ? Endret 26. juni 2008 av BearCat Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Topic sier IRXPLORE.EXE, stemmer dette ? Antakeligvis feiltrykk siden det står iexplore.exe i første post Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Topic sier IRXPLORE.EXE, stemmer dette ? Nei det er nok skrivefeil. Se post #1 her staves det riktig. Det er noen virus som prøver og etterlingne "iexplorer.exe" "IRXPLORE.EXE" er ikke en av dem Endret 26. juni 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) det var ett virus og det fant jeg ut . så det er fikset nå. Ingen problemer å lukke explorer.exe , er bare å trykke på start program og skrive explorer.exe, så kommer skrivebordet tilbake Om ikke iexplorer.exe vil lukke seg så høyreklikk og trykk avslutt prosesstre eller noe i den dur. jaja, men tydligvis kan ikke han her så veldig mye. Endret 21. juli 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Gratulerer med "ren" maskin. Hva het viruset, og hvordan ble du kvitt det ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå