kelvarnsen Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Har PCn stående på naborommet til stua og tenkte å kjøre filmer på tv'n i stua direkte fra PCn. kunne da tenkt meg en mus som jeg kunne ta med meg inn på stua for å "styre" pcn fra sofaen. finnes det muser med 7-8 meters rekkevidde? er de fryktelig dyre? noen andre styringsalternativer? Lenke til kommentar
Kristian A.G. Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Lurer faktisk på akkurat det samme! Har tittet litt på Logitech MX620, men kan ikke finne noe om rekkevidden på den, super irriterendes at det ikke er noen som har testa rekkevidden i noen av anmeldelsene jeg har funnet. Lenke til kommentar
Kristian A.G. Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Hjelper å klage litt! Fant en del sider som sier at MX620 har "Maximum Wireless Range: 30 ft". Etter en kjapp google konvertering, så ble 30 ft til 9,14 meter. Så da blir det i alle fall til at jeg kjøper en slik! Endret 26. juni 2008 av Kristian A.G. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå