DementedAlbino Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Tenkte dra å besøke en jeg kjenner i Chile, men prisene på fly ligger på rundt 10 000, noe som dessverre blir litt i meste laget for meg. Så da lurer jeg på om dere vet om noen rimeligere alternativer som jeg kanskje ikke har sjekket. Har stort sett brukt finn.no som søker igjennom flere flypriser, men er jo ikke nødvendigvis det som er den beste løsningen. Tenker dra i februar, så om noen har noen tips til meg tar jeg gjerne i mot. Lenke til kommentar
0ls Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Tenkte dra å besøke en jeg kjenner i Chile, men prisene på fly ligger på rundt 10 000, noe som dessverre blir litt i meste laget for meg. Så da lurer jeg på om dere vet om noen rimeligere alternativer som jeg kanskje ikke har sjekket. Har stort sett brukt finn.no som søker igjennom flere flypriser, men er jo ikke nødvendigvis det som er den beste løsningen. Tenker dra i februar, så om noen har noen tips til meg tar jeg gjerne i mot. Prøvd supersaver.no? De har ofte billige reiser. Hvis ikke kan jo et alternativ være å bestille gjennom f.eks STA Travel i England og ta Ryanair tur retur til London. statravel.co.uk. Ellers er jo Kilroy Travels kanskje billig? Lykke til=) Lenke til kommentar
gardkarlsen Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Hei Du må nok bare søke på forskjellige steder som kelkoo.no, finn.no etc og se hva du finner av billetter. Dersom du er fleksibel så kan du som regel senke prisen med å justere på avreise dag . Lykke til Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 10.000 hver vei, eller 10.000 tur/retur? Tur/Retur er det ikke spesielt dyrt. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Prisen var tur\retur. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Du kan nok kanskje klare å komme ned på 7-8.000,-, men du skal nok lete lenge da. Det er et stykke til Chile, og du må huske at februar er en sommermåned på den sørlige halvkule. Endret 5. juli 2008 av CrZy_T Lenke til kommentar
0ls Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Priseksempel fra Supersaver.no: 7714 kr tur retur, utreise 5.februar, hjemreise 19.februar, altså to uker. Fly fra Oslo til Santiago de Chile Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå