Gå til innhold

Skal ha ny TLF! HTC Mobil Touch Diamond?

Anbefalte innlegg

Må ha meg en ny mobil nå, siden den nåværende telefonen nærmest takker og bukker for seg!

Så litt på Nokia N82, men syntes ikke de knappene så noe behagelige ut!

Skriver relativt mye sms.

Kom så over denne HTC Mobil Touch Diamond. Ser det er Touch telefon, og det frister litt å kjøpe den.

Det jeg da lurer på, er denne telefonen verdt de pengene? Og stiller den seg i samme rekke som de nåværende toppmodellene som finnes på markedet?

Og denne telefonen, er den noe vanskelig til dags bruk? Ikke noe tungvindt å skrive sms? Osv?

(Etter det jeg har forstått, er det mangen som allerede har den)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må ha meg en ny mobil nå, siden den nåværende telefonen nærmest takker og bukker for seg!

Så litt på Nokia N82, men syntes ikke de knappene så noe behagelige ut!

Skriver relativt mye sms.

Kom så over denne HTC Mobil Touch Diamond. Ser det er Touch telefon, og det frister litt å kjøpe den.

Det jeg da lurer på, er denne telefonen verdt de pengene? Og stiller den seg i samme rekke som de nåværende toppmodellene som finnes på markedet?

Og denne telefonen, er den noe vanskelig til dags bruk? Ikke noe tungvindt å skrive sms? Osv?

(Etter det jeg har forstått, er det mangen som allerede har den)?

Hei jeg har selv bestilt en HTC touch Diamond. Har lest allt om denne god saken og den ser ut til og vere en knal bra mobil. vil si dette er den beste mobilen på markedet ja og den er absolut vert prisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...