Gjest Guest_huffameg_* Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Halla! Jeg har et lite problem, skjønner dere. Altså, hun går på sånne Loette 28 p-piller. Hun har akkurat nå startet på sukkertablettene, altså er på slutten av brettet. På det forrige brettet glemte hun en pille to dager før hun skulle ha mensen (altså begynne på sukkerpillene), og fikk mensen to dager tidligere. Etter at hun hadde tatt alle sukkertablettene begynte hun med en gang på et nytt brett, altså det hun er på nå. Så hendte det seg slik, at vi hadde sex. Det var sånn ca. midt på dette siste brettet, kanskje litt over midten. Desverre sprakk kondomen. Hun skyndtet seg å ta angrepille sånn i tilfelle, men jeg er fortsatt nervøs. Kan hun være gravid, fordi hun glemte en pille på slutten av det forrige brettet? Er det ikke sånn at angrepiller ikke funker på enkelte deler av den menssyklusen eller hva det kalles, selv om hun bruker p-pillene? Kan hun blø nå som hun skal ha mensen, og likevel være gravid? Faen, jeg er så død om hun er gravid. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Ikke at jeg har noe peiling whatsoever, men det høres YTTERST lite sannsylig ut at hun er gravid. Er ikke verre enn å ta en test da, men jeg hadde ikke vært så urolig. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Tror sjansen er lik null i dette tilfellet. Lenke til kommentar
Gjest Guest_huffameg_* Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Får håpe det! Faren hennes sa han kom til å slå meg helseløs om vi hadde sex. Gjett hva vi gjorde etter ei stund da. Hun er under 15, så det er problemet! Blablabla kan anmelde ham, men det er fortsatt kjipt å få slått ut et par tenner, om han faktisk mener det. Ikke særlig fett! Lenke til kommentar
neadii Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Om hu er 15 og du f.ex. er 18 bryr ikke politiet seg om faren anmelder deg. 3 år er ingenting, og hu har gjort det frivillig, og hu vil heller ikke anmelde deg. Politiet har andre ting å bruke ressurser på, så da bryr dem seg lite eller ikke i det hele tatt. Var slik med ei venninne av meg. Derimot bryr politiet seg om faren hennes slår deg helseløs og du anmelder han. Lenke til kommentar
Blindgate Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hvorfor i helvete har du sex med ei jente på under 15, som da i beste fall er 14? Jeg forstår veldig godt at faren hennes vil slå deg helseløs. Lenke til kommentar
Gjest Guest_huffameg_* Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Unnskyld, jeg skrev feil! Hun er 15, blir 16 noen måneder! Men ingen som kunne svart på det med angrepillens effekt å p-pillens? Lenke til kommentar
mortania Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Det gjør ingenting om man glemmer en pille på brettet. Jeg fant et brett senest på mandag hvor det var tre piller igjen, gudene må vite når jeg skulle tatt dem, og jeg har sex type 5 ganger daglig sånn ca. Ikke blitt gravid. P piller forhindrer eggløsningen. Eggløsningen kommer rundt 2 uker etter første mensdag, det vil si at siste pillen ikke har en dritt å si. Det hadde også bare vært til å begynne på pillen igjen en dag tidligere, hvis hun tenkte så langt. Jeg kjenner ikke til Loettas mønster, om man skal ta to piller ved glemt pille, eller rett og slett bare hoppe over, der kan jeg kun Yasmine. Angrepiller virker ikke inn på P piller i det hele tatt, men den skal tas maks 72 timer etter samleie. Det var to piller før som skulle tas med 12 timers mellomrom, men nå er det en, så det er lettere å huske på Angrepillen er dritdyr og er en nødløsning, men det er ingen vits i å ta den når hun går regelmessig på pillen (så sant hun faktisk gjøre dette, og ikke glemmer tre-fire dager på rad av gangen). Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Så lenge hun har tatt angrepillen innen 72 timer etter samleie så går det bra Btw finn deg en som du ikke kan komme i problemer med anngående alder Har en kompis som kom i en kjip situasjon for noen år siden med det der. Han måtte ta opp studielån på 50000 og dommeren sa selv at han slapp billig unna :\ Så være forsiktig! Lenke til kommentar
mortania Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Så lenge hun har tatt angrepillen innen 72 timer etter samleie så går det bra Btw finn deg en som du ikke kan komme i problemer med anngående alder Har en kompis som kom i en kjip situasjon for noen år siden med det der. Han måtte ta opp studielån på 50000 og dommeren sa selv at han slapp billig unna :\ Så være forsiktig! Det er ikke vits i å ta angrepille om man glemmer siste pillen på brettet. Man er ufruktbar også i "pillepausen" (7 dager). Og for å få en så kraftig bot, må det enten ha vært BETYDELIG aldersforskjell som ville tilsi at jenten ble "tvunget" eller "snakket" til det, eller at foreldrene og jenten sammen er et så stort rævhål at de vil kjøre en ung gutt rett i dass. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Blindgate: Ingenting galt i det. Trådstarter: utifra beskrivelsen din så høres det ut som om sjangsen for at hun skulle være gravid er i praksis lik null. Ikke noe dere trenger å bekymre dere for Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 samme hva man sier, den seksuelle lavalalderen er 16 år i Norge! uansett om det er frivillig Lenke til kommentar
neadii Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hadde forresten vært kjekt å vite hvor gammel DU er, siden hun er under 16. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Det beste er å ta en test, ca 2 uker etter "antatt" befruktning. Da får dere litt ro i magen igjen, selv om sannsynligheten er liten. Angrepiller skal jo fungere, men har man først begynt å tenke tanken så er den vanskelig å bli kvitt. Lenke til kommentar
Snailcake90 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 huff, jeg husker da jeg var "ung" for drøyt 2 år siden.. trodde jeg gjorde x-en gravid.. uansett hvor jeg gikk så jeg gravide damer, reklamer for diverse kondomer etc.. herregud.. ble rett og slett "haunted" av slikt ting, satan så redd jeg var, torte til og med ikke å nevne det for kjæresten (haha) måten jeg fant ut at hun ikke var gravid var å se om hun ble større haha.. hun ble ikke større;) (puste lettet ut) Lenke til kommentar
Aquila_ Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 samme hva man sier, den seksuelle lavalalderen er 16 år i Norge! uansett om det er frivillig Den loven er der for å beskytte unge og naive mot eldre som kun er ute etter en ting. Den er IKKE der for å hindre to ungdommer som er glad i hverandre å ha sex. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Halla!Jeg har et lite problem, skjønner dere. Altså, hun går på sånne Loette 28 p-piller. Hun har akkurat nå startet på sukkertablettene, altså er på slutten av brettet. På det forrige brettet glemte hun en pille to dager før hun skulle ha mensen (altså begynne på sukkerpillene), og fikk mensen to dager tidligere. Etter at hun hadde tatt alle sukkertablettene begynte hun med en gang på et nytt brett, altså det hun er på nå. Så hendte det seg slik, at vi hadde sex. Det var sånn ca. midt på dette siste brettet, kanskje litt over midten. Desverre sprakk kondomen. Hun skyndtet seg å ta angrepille sånn i tilfelle, men jeg er fortsatt nervøs. Kan hun være gravid, fordi hun glemte en pille på slutten av det forrige brettet? Er det ikke sånn at angrepiller ikke funker på enkelte deler av den menssyklusen eller hva det kalles, selv om hun bruker p-pillene? Kan hun blø nå som hun skal ha mensen, og likevel være gravid? Faen, jeg er så død om hun er gravid. Nei, det er liten sannsynlighet for at hun er gravid. Hvis jeg forstår deg rett så var dere midt i det "nye" brettet, da har det gått mer enn 8 dager, og p-pillene virker igjen. Dere hadde altså sluppet hele styret med angrepille og kondom. (Hvis jeg misforstod noe så får du heller si ifra.) Lenke til kommentar
Gjest Guest_huffameg_* Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Takk for alle svar, folkens! Jeg er fortsatt engsteli, men noen som vet når hun evt. kunne ha blitt gravid? Når hun hadde mensen (altså rett etter at tabeleten ikke ble tatt), den første uka med nybrettet, eller hva? Jeg har hørt at hvis man glemmer en tabelett i første eller tredje uke så er man fucked up. er der sant? Lenke til kommentar
DMN Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 aaaaargh, å være nervøs over at dama kan være gravid er heeelt jævlig! men tror nervøsiteten min går heller på at dama vil beholde ungen viss hu blir gravid da men det ordner seg som oftest til slutt har jeg erfart, men fremover burde du minne hu på å ta p-pillene sine! de kan glemme det overraskende mange ganger, skulle nesten tro de planla en uønsket graviditet... :!: og mortania, 5 ganger daglig? blir du ikke sår? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Tror jeg er mer redd for graviditet enn noen av de jeg har hatt sex med. Ahaha, skrekk og gru. Så Knocked up her om dagen. Fikk nesten mareritt etterpå. xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg