TCi Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Nå kan vel det her være en infotråd, tidspunkter etc, så blir det sikkert lagd flere tråder under selve konferansene! Tror nok det får være den beste løsningen ja. Å ha alle tre i en og samme tråd, blir vel som å plassere tre av dine eks-kjærester i samme rom. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Tror nok det får være den beste løsningen ja. Å ha alle tre i en og samme tråd, blir vel som å plassere tre av dine eks-kjærester i samme rom. Funker vel flott det ! Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Tror nok det får være den beste løsningen ja. Å ha alle tre i en og samme tråd, blir vel som å plassere tre av dine eks-kjærester i samme rom. Funker vel flott det ! Edit: Det begynner vel rundt halv 8 Lakus Endret 14. juli 2008 av gamerman Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Masse GeOW filmer som kan brukes som oppvarming hos GT, nuh. anbefaler GTTV Enhanced vidsa! (skriver det her fordi alle som følger med her har lyst til å vite om dagens spill, regner jeg med ) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Edit: Det begynner vel rundt halv 8 Lakus Thank you. Har allerede sett GeoW2 videoene. Skulle ønske jeg ikke gjorde det, da jeg vil bli tatt med storm Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Blir nok bare Microsoft sin konferanse jeg får med meg i år live tror jeg. Reiser til Trondheim i morgen tidlig, så da tviler jeg at det blir tid til de to andre. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Da ligger de og venter på deg i HD hos GT.com, da. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Selv kommer jeg kun til å følge med på Microsoft sin, og de andre sine om jeg får tid eller ser noe jeg blir nyskjerrig på. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Skulle ønske E3 kunne streames via Live. Da kunne jeg faktisk ha brukt pc'n uten frykt for blåskjerm og andre styggdomer Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Ja jeg synes det faktisk er litt merkeliig at Microsoft ikke har noen streamer på Live. Beste man får der er de "viktigste" delene, sett med Microsoft sine øyne, noen dager senere. I HD selvsagt. Hadde vært bedre med en direkte stream. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Så altfor sant. Veldig mange eventer jeg skulle ha sett med den båndbredden XBL tilbyr meg, uansett om man måtte ha hatt Gold eller om det hadde kostet noen MS points. Edit: har funnet flere live-sendinger.. http://e3.g4tv.com/e32008/press_conf.aspx http://www.mogulus.com/gamertagradio http://screwattack.com/ Endret 14. juli 2008 av Laland Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Selv kommer jeg kun til å følge med på Microsoft sin, og de andre sine om jeg får tid eller ser noe jeg blir nyskjerrig på. Bombe. Du kan komme til å få sony-/nintendo-lus om du ser du andre Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hvorfor skal jeg se på E3 showene til de konsollene jeg ikke har interesse for når jeg kan gjøre noe annet i stedet? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Microsoft: -3D grensesnittet for Xbox live Mener du at menyen er i 3D? :o Er det bekreftet? Kanskje han bare har veldig lyst til å se det.. det har ryktes at MS vil komme med ein stor update til xbox live som vil endre grensesnittet til 3D... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 3d som i stygge 3d briller. ...Eller 3d som i menyer du selv bestemmer over ...Elelr 3d som i menyer som styres av en Gyro kontroll? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 det har ryktes at MS vil komme med ein stor update til xbox live som vil endre grensesnittet til 3D... Du sier det så krøkkete. Det ryktes i at microsoft driver med en Home-klone. Mener å huske at de avkreftet ryktene om Avatars (det sjefen snakker om?), da... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Haha, om ett par timer ser vi tilbake på nå og ler. Good times! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Husker du Minority Report filmen? samme folka som lagde den fancy menyen MR. Tom fikkler med, skal lage noe til 360. ryktet er at det er en slags bevegelig kontroll man fester på hånd og kan bevege menyen i 3D alla Minoroty Report filmen. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 gleder meg til konferansen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå