Bebeluv Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Mirror's Edge er til konsoll ja Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 Mirror's Edge er egentlig det eneste spillet jeg virkelig ser fram til på årets E3-messe. Går ut i fra at det blir til 360 jeg får tak i det. Om ikke PC. Kommer an på kontrollen. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 The Conduit til Wii blir demonstret på E3. Store forbedriner i spillet siden sist vi så det. Se filmen hos Youtube Mer info: http://wii.ign.com/articles/887/887708p1.html Sammenligning Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg drømmer kanskje, men håper da sterkt på å få høre noe om oppfølgerne til Uncharted og Assassin's Creed Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg håper på gameplay fra Operation Flashpoint 2. Ellers gleder jeg meg til Star Wars Force Unleashed, Alan Wake, Og Mirrors Edge. Kanskje Dice også kommer med en offisiell bekreftelse på Battlefield 3? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Gleder meg bare til å se hva Sony har å si jeg.. "PlayTV kommer til Norge om 1uke" Håper jeg de sier. + alt annet.. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Gleder meg til å se mer av The Conduit og MadWorld. Og hvilke titler Nintendo har klart å holde hemmelig. Et nytt F-Zero hadde virkelig gjort seg, men jeg tviler på at det blir noe av (men det er jo lov å håpe ) Endret 11. juli 2008 av Ziltoid Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Fra Nintendo håper jeg Zelda spill, men dette skal ikke til Wii, men PLAYSTATION 3 Lenke til kommentar
Damp Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Det blir også sannsynlig at Bungie har en kunngjøring under E3. En del mystiske ting har skjedd på siden deres i det siste, blant annet logoen på deres hjemmeside som hvert 49'ende sekund flasher teksten "TRU7H". I podcasten hintet de om at denne anntatte kunngjøringen skal finne sted den 14. Juli. I den ukentlige oppdateringen var det også noe interessant tekst: Future Tense As a reader, I can only imagine just how frustrating it is to not have any new information just yet. Rest assured, dear vengeful, hypertense reader many things are in motion. Many things. These numerous things include the following: -Major changes to the Halo 3 Online experience -Sweet Announcements -Poignant Clarifications -Certain-point-of-view Truths -Things you will love -Things you will argue about -Things you will make angry videos about Da er det bare å vente og se Endret 12. juli 2008 av Boom! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Må bare spørre. Blir Bungie fortsatt MS-eksklusive eller er det mulighet for Bungie-spill til PS3? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) MS har førsteretten, de sitter vel med så vidt jeg husker fortsatt med 49% eierskap. Ikke utenkelig at Bungie gjør som Insomniac, kun utvikle eksklusive spill til tross for uavhengighet. Endret 12. juli 2008 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Jepp, Bungie kommer nok til å holde seg på Microsoft plattformen. Hvis de ikke sier noe annet på E3 da.. http://www.gamer.no/artikler/bungie_satser...n_konsoll/46278 Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) det er noe E# greier i dag hos game trailes her Gears of war 2 Fall out 3 Rock band 2 Bio were dragons age Dead space flower (ps3) new race in dawn of war 2 and next game from Bio were det er vell hva du får se Endret 12. juli 2008 av head_hunter Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 hvor kan MS sin konferanses på mandag ses live? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) IGN, Gamespot og kanskje GT tenker jeg Edit; da har IGN sin streaming tjeneste kommet opp. http://livewire.ign.com/2008/e3/index.html# Endret 12. juli 2008 av Laland Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Så det er bekreftet at IGN skal sende live gratis? Husker jeg så MS sin pressekonferanse i fjor på Xbox.com, men ser ikke ut som de skal gjøre det i år av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Vanlig oppløsning for "alle", høy oppløsning for resten. Lenke til kommentar
KILMAS Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 jeg håper at vi får høre mere info om alan wake,det er blant de spillene jeg gleder meg mest til.men jeg tror faktisk at vi blir skuffet igjen angående info om alan wake på e3.tror ikke det kommer noe info om spillet,men jeg tror mere på info om alan wake på german gc i august. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Noen som vet om det skal være noe om Guild Wars 2 på årets E3? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Kan du følge med på Gametrailers live stream uten å registerere deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå