Gå til innhold

E3 - Informasjonstråd (14 - 17. juli) - Info i første post


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så en liste over Nintendo topp 10 spill som ign.com har lagt ut, som dem skal vise på E3!!

Den var rett og slett tragisk for å si det mildt, ingen spill for min del var der

Mens 360 og PS3 kjører på med knakende god liste men flere spill som Gears 2, Resistance 2, Killzone 2, Motorstorm 2, Fable 2, Resident Evil 5 og fler :D

 

Så jeg kjenner nå att jeg gleder meg faktisk til E3 som begynner neste mandag!!

 

Her kan dere se 10 most wanted games til PS3/360/Wii som skal vises på E3!!!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Så en liste over Nintendo topp 10 spill som ign.com har lagt ut, som dem skal vise på E3!!

Den var rett og slett tragisk for å si det mildt, ingen spill for min del var der

Mens 360 og PS3 kjører på med knakende god liste men flere spill som Gears 2, Resistance 2, Killzone 2, Motorstorm 2, Fable 2, Resident Evil 5 og fler :D

Smaken er som baken. For min del er det nesten ingen på PS3/360 som er av interesse. Eneste jeg ser fram til på 360 i år er Mirror's Edge (lurer egentlig på hvorfor den er på PS3-listen og ikke 360 og PC). Nintendo liker ikke å gi ut info om kommende spill like mye som MS og Sony. Så det er ennå mange gode spill som kan komme. Om noen av mine ønsker dukker opp, blir det ganske bra.

Lenke til kommentar
Så en liste over Nintendo topp 10 spill som ign.com har lagt ut, som dem skal vise på E3!!

Den var rett og slett tragisk for å si det mildt, ingen spill for min del var der

Mens 360 og PS3 kjører på med knakende god liste men flere spill som Gears 2, Resistance 2, Killzone 2, Motorstorm 2, Fable 2, Resident Evil 5 og fler :D

Smaken er som baken. For min del er det nesten ingen på PS3/360 som er av interesse. Eneste jeg ser fram til på 360 i år er Mirror's Edge (lurer egentlig på hvorfor den er på PS3-listen og ikke 360 og PC). Nintendo liker ikke å gi ut info om kommende spill like mye som MS og Sony. Så det er ennå mange gode spill som kan komme. Om noen av mine ønsker dukker opp, blir det ganske bra.

 

Syns det er helt latterlig det Nintendo tilbyr av nye spill på E3 i år! Det er absolutt ingen spill som er annonsert til nå som jeg har i mine planer fremover! Faktisk så har jeg "spart" på f.eks Metroid Prime 3 (har ikke begynt på det enda), siden at det kommer ekstremt lite til Wii fremover! Og jeg er faktisk Nintendo fanboy, men personlig tror jeg at jeg ikke lenger kan kalle meg det!

 

Gleder meg veldig til Sony's og Microsoft's pressekonferanser, synes de har masse interessanne spill på lager! Håper i det minste at Nintendo kan overraske med noen hardcore spill...

Endret av SirKenneth16
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Kun èn tittel som jeg ser fram til at blir representert og det er Fallout 3... Men etter som jeg har lest i det siste, så tror jeg kanskje dette også kan bli en skuff..

 

"The role of Charisma is lower than in previous games, Fallout 3 relies on combat much more than FO1 and FO2. However, we'll be able to use stealth throughout most of the game."

"There is no gambling, you cannot participate in slaver raids nor guard caravans."

"Fallout 3 has no vehicles. But evidence leads us to think there'll be a robot horse."

 

Tre tilfeldige utsagn fra pressefolk som har testet spillet og så absolutt de aller kraftigste ballesparkene for min del.. Og siste punkt håper jeg virkelig er oksebæsj, samtidig som at høy karisma var jo et absolutt must i de to forrige spillene.

 

Men men. Får vente å se.

Lenke til kommentar
Det er absolutt ingen spill som er annonsert til nå som jeg har i mine planer fremover!

Det er vel akkurat det E3 skal brukes til. Hva er vitsen med å vite alt om spillene før E3? Er jo hele vitsen med opplegget.

 

Når det blir annonsert på E3 er det nesten over 1 år man får se spillet i butikkhyllene!

Viss Nintendo avslører "esset" att det er Animal Crossing til Wii så er Wii dødsdømt innen spill for my part. Da vinner PS3/360 innen mest spillopplevelser og underholdning

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Feil. Veldig mye av det som blir vist på årets E3-messe blir lansert i høst. Har du sett listene? Spillene som kommer neste år blir som oftest bare vist fram bak lås, da i form av enten teasere eller CG-film.

 

Det er ikke umulig at Animal Crossing Wii kommer faktisk. Stor sansynlighet kan vi også si. Men nei, det er ikke det som er esset. Vi vet Nintendo har minst en ny IP de holder på med. Blir spennende å se hva som kan dukke opp. Så har vi også Factor 5 sitt prosjekt. Kanskje Kid Icarus. Blir isåfall spennende å se hva de får til med Wii, spesielt etter hva de klarte med Gamecube. Og så har vi prosjektet til Retro Studios.

 

Nintendo holder alltid kortene skjult. Noe jeg syns er bra. For jeg er lei av å lese om spill flere år før de blir lansert. Og da ofte i en helt annen form enn først presentert.

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg til å få nye screens og videoer fra Crysis: Warhead. Jeg er en Crytek-fan - så dette blir morro. CryEngine 2 motoren skal visstnok ha blitt optimalisert ytterligere, og nye imponerende effekter lagt til. :yes:

 

For å ikke snakke om den nye versjonen av Sandbox 2 Editor som forhåpentligvis følger med spillet.

Lenke til kommentar
Eg vonar, og drøymer om at BioWare røper at dei jobbar med KoTOR 3 - og at dette kjem ut hausten 2008 ... :)

 

Hehe ja det hadde vært noe! Men jeg tror nok de er opptatt med Dragon Age og downloadable content til Mass Effect PC. For å ikke snakke om Mass Effect 2.

Endret av The_Reverencer
Lenke til kommentar
Eg vonar, og drøymer om at BioWare røper at dei jobbar med KoTOR 3 - og at dette kjem ut hausten 2008 ... :)

 

Hehe ja det hadde vært noe! Men jeg tror nok de er opptatt med Dragon Age og downloadable content til Mass Effect PC. For å ikke snakke om Mass Effect 2.

Vel, eg hadde ikkje byrja klage dersom dei hadde røpt noko om Mass Effect 2! ;)

Dog, det har jo vært på ryktebørsen ei stund at Lucasarts/BioWare jobbar med eit Starwars RPG/MMO(?). Dette kom vel fram når x antall ansatte mista jobben hjå lucasarts.

Lenke til kommentar
Er det norske tider du har funnet TCI angående E3 sine pressekonferanser?

Jeg gjorde dem om til norsk tid fra PST. Mener de skal være korrekt nå. Var feil litt tidligere, da jeg ikke beregnet sommertid.

 

Takk ;)

Da skal jeg se alle pressekonferansene med en kald drikke i hånden!

Blir spennende dette...

Og jeg har fått opp øyene for Mirror's Edge som ser kult ut, men da håper jeg dem viser noe skikkelig gameplay fra Mirror's Edge. Og Mirror's Edge kommer vel til konsollene og?

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...