-Metallica- Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Kva med Left 4 Dead? Kva med Left 4 Dead? Kva med Left 4 Dead? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Bonusround E3 sony ligger nå på Gametrailers.com Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Bonusround E3 sony ligger nå på Gametrailers.com Oppdaterte første post med linker til MS og Sony. Legger til Nintendo når den kommer. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hva!? Skal ikke APB vises frem? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) All Points Bulletin fra Realtime Worlds, som er studioet til David Jones, mannen bak GTA og Crackdown Endret 30. juni 2008 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 All Points Bulletin (Et Gta lignende MMOPG spill). Metal Gear til Xbox = E3 = Null sjans...Men jeg hadde virkelig fått ståpels både her og der. Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Har IGN live stream fra E3? Isåfall skriver jeg meg opp der. Hvordan er kvaliteten på sånne streams? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Er vel HD det. Nei, tror 640x480 det ligger rundt sånn ca. Jeg regner med at Gamespot, IGN, Gametrailers vil streame fra konferansene. Oppdaterer OP straks info blir tilgjengelig. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 IGN koster vel penger? Hvor er det beste gratis stedet? Husker jeg fulgte med Gamespot i fjord Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 IGN koster vel penger? Hvor er det beste gratis stedet? Husker jeg fulgte med Gamespot i fjord Jeg så også E3 via Gamespot, men dog innendørs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Gamespot pleier å ha bra live sendinger, tenkte jeg skulle se på GT.com i år Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Hvis GT stiller opp med HD streaming er det vel dit man bør dra. Jeg kommer til å dra nytte av IGN Insider, though. Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Gamespot pleier å ha live sendinger, de legger også ut en HD-versjon av sendingene etter de er ferdig live. "UPDATE: Valve has stated that Half-Life 2 Episode 3 will not be shown at this year's E3. Sorry for the confusion!" http://e3.net/games/?game_id=68 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) GT's Bonus Round med Nintendo http://www.gametrailers.com/player/35822.html Edit: neste gang skal det snakkes m tredjeparts utviklere. EA, Ubisoft, Sega Activision etc. De skal også prøve å spå årets E3 hit. Endret 6. juli 2008 av Laland Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Sidan E3 omfatter meir enn konsoll flyttes tråden til "Generelt om spill"-kategorien. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 GT's Bonus Round med Nintendo http://www.gametrailers.com/player/35822.html Edit: neste gang skal det snakkes m tredjeparts utviklere. EA, Ubisoft, Sega Activision etc. De skal også prøve å spå årets E3 hit. Ble ikke overrasket av det, de gjorde gjorde akkurat det samme i fjor. Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Jeg har erklært E3 for død for lengst. Nå er den bare "just another game convention" med invitasjon (!!). Ingen "festivitas", ikke noe sirkus, ingen boothbabes, ingen ukjente utviklere med potensialer, ingen ting! Forstår det ble for dyrt å holde på sånn, men det må da være grenser på hvor mye de skulle kvele E3. Endret 8. juli 2008 av Colossus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå