Gå til innhold

E3 - Informasjonstråd (14 - 17. juli) - Info i første post


Anbefalte innlegg

Denne tråden er bare for informasjon om E3-messen. Altså ingen diskusjonstråd om selve konferansene. Se linker nedenfor for videre diskusjon.

e3-08-diskusjon_no.jpg

Last ned konferansene: Microsoft - Nintendo - Sony (kommer)

Live-sendinger

- IGN

- Gamespot

- GT4

Live-blogger

- Eurogamer

 

List over spill som er bekreftet å bli vist på årets E3-messe:

http://games.ign.com/articles/880/880004p1.html

 

 

Diskuter pressekonferansene her:

- Microsoft

- Nintendo

- Sony

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ALAN WAKE på E3 i år:

8.jpg

Alan Wake has been “coming soon” to the Xbox 360 since before the console even launched. Billed as a “psychological action thriller” which finds its roots in dramatic television, the story follows the titular horror novelist as he copes with the sudden disappearance of his fiancée. Plagued by writer’s block and an inability to sleep, Wake sequesters himself at a clinic in the small town of Bright Falls, Washington. Terrifying nightmares give the writer fresh inspiration, but things take a turn for the sinister when the horrific visions begin to manifest in his waking life.

 

Får berre håpa at dette stemmer, og me får sjå mykje gameplay frå denne utruleg spanande tittelen!

 

Kjelde:

http://e3.net/games/?game_id=8

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar
Jeg håper nå virkelig at det er mer på lager for Wii enn det som er på den listen, ellers er det virkelig en kattastrofe.

Nintendo holder alltid kortene tett om brystet. Bare et fåtall av titler for 3 og 4 kvartal er avslørt til nå.

Lenke til kommentar

Jeg krysser rett og slett fingrene for at dette blir sony's E3. Jeg unner alle dere andre gode spill og alt sånn, men jeg vil ikke risikere å la visakortet slippe til pga alt for mange fristende must-have-spill på de 2 andre konsollene som jeg ikke lenger har :(

Gi meg nytt Uncharted fra Naughty Dog og jeg kommer til å sitte og hoppe på stolen min her jeg sitter! En killzone 2 dato og GoW3 info hadde heller ikke vært feil ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...