FuzzFuet Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hei! Lagde meg en PayPal konto og la til visa kortet mitt (ekte visa), og de trakk 15kr fra kortet slik at jeg skulle få en Paypal kode i nettbanken som jeg skulle skrive inn i PayPal kontoen. Men finner ikke den koden står bare VISA -15kr i nettbanken. Hvor er den? Noen som har gjort dette før som kan det? Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hei!Lagde meg en PayPal konto og la til visa kortet mitt (ekte visa), og de trakk 15kr fra kortet slik at jeg skulle få en Paypal kode i nettbanken som jeg skulle skrive inn i PayPal kontoen. Men finner ikke den koden står bare VISA -15kr i nettbanken. Hvor er den? Noen som har gjort dette før som kan det? Mener å huske det kan ta noen dager, denne koden dukker kanskje ikke opp før beløpet er trukket fra konto, nå er det antakelig bare "reservert".. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Beløpet er trukket, ble det med en gang.. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Når jeg skulle bekrefte kortet mitt hadde jeg samme problemet, selve koden jeg trengte dukket ikke opp med en gang. Det jeg gjorde var rett og slett å ringe banken min og fikk de til å sjekke hva koden var.' Edit: La jaggu ikke merke til at tråden var rimelig gammel. Jaja... Endret 21. juli 2008 av miCro Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Jepp det er den Men tallene dukket opp i nettbanken etter en stund, så det er fiksa nå. Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jepp det er den Men tallene dukket opp i nettbanken etter en stund, så det er fiksa nå. Hvor lang tid gikk det fra du bestilte til du fikk koden? Bestilte på tirsdagen og "fikk" koden i går ifølge paypal via e-post! Har en ny ps3 60 gb som må betales snart! Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Står på Paypal at det vil ta noen dager, og det vil det. Gikk på 2 eller 3 dager for meg. /yaricks Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Jepp det er den Men tallene dukket opp i nettbanken etter en stund, så det er fiksa nå. Hvor lang tid tok det? Jeg venter nå på koden, og det har gått 3 dager. (vet at tråden er gammel) Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 23. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2011 Jepp det er den Men tallene dukket opp i nettbanken etter en stund, så det er fiksa nå. Hvor lang tid tok det? Jeg venter nå på koden, og det har gått 3 dager. (vet at tråden er gammel) Oioi, gammel tråd ja Men husker ikke hvor lenge, men en uke kan det fort ta.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå