kjeLL// Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 http://linuxdevices.com/news/NS9978560959.html jeg har lenge ønska meg en ny telefon, for min siemens c75 begynner å bli "litt sliten" =) håper de snart kommer !! =) Lenke til kommentar
SebastiAnn Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Veldig enig, jeg fikk også veldig lyst på den etter jeg leste om den på Amobil.no Noen som vet om noen sider det går ann og bestille fra? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 viste ikke at amobil hadde skrivi om den. de skulle nesten tatt med det beste med hele den engelske artikkelen. kan du ikke opne den er den ikke din =) Lenke til kommentar
Matshaugl Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Om noen vill ha denne telefonen tenkte jeg å informere om at felleskjøpe her på forumet har en plass ledig (min plass). Måtte trekke meg på grunn av utsettelser. Telefonen blir bestilt fra usa den 25. juli om noen er interesert i å få denne telefonen billigest og raskest mulig. Prisen med alle avgjifter og frakt blir på mellom 2500-2600kr. Om ingen melder seg i tide vill jeg beholde plassen på felleskjøpe siden det blir bestilt en ti-pakk med telefoner. Du får med en del ekstra siden det er en del av en ti-pakk. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 hadde jeg ikke venta på en msi wind hadde det vert meget interisangt =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå