Con Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Var ute og tok noen bilder en dag etter jobb da jeg kom over noen gamle maskiner. Jeg vet ikke om de bildene her er av de mest spennende.. Men jeg likte de av en eller annen grunn. Konstruktiv kritikk mottas med takk . Jeg er fortsatt totalt nybegynner. Så all hjelp er velkommen 1. En eller annen kran dings . Målet var å få frem den skarpe kontrasten av rusten maskin mot den blå himmelen. F/10 1/250 ISO200 2. En skrue løs? Vet ikke helt hvorfor.. Men jeg likte dette og F/10 1/200 ISO200 Og nuh.. Slakt! Lenke til kommentar
BorgSol1 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Ser ikke så mye rust på maskina men.. Har ikke så mye si igrunn annet enn komposisjonsmessig ok at du har plassert den til venstre for skyene. Om det er tilfeldig eller ikke vet jeg ikke da.. Bilde nr 2 gir meg igrunn ingenting.. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 De skruene var litt ok. Er de arrangerte? Du har i alle fall et motiv som du kan jobbe litt mer med der, men slik de fremstår nå så blir de litt for hverdagslige. Men de ser ut som om de er i omgivelser som kan brukes til noe. Likevel er det kanskje like greit å lete etter noe mer unikt. Den boremaskinen eller hva det er gir meg dessverre lite. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Har prøvd på en del slike bilde selv, men syns de blir for kjedelig. Det syns jeg disse også ble. Kanskje det hadde blitt bedre om rusten på første bilde kom frem. Ellers helt greie, men de gir meg egentlig ingenting. Lenke til kommentar
Con Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 Prøve på nytt en annen dag da . Må opp der tidlig, så solen er på rett plass! Alle de "tøffe" maskinene kom likson litt i skyggen på ettermiddagen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå