Myagos Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Har veldig lyst til å spille MGS4, men det er så lenge siden jeg har spillt de tidligere spillene at jeg må gå igjennom dem engang til så jeg blir oppdatert på historien. Har nå lett overalt på internet etter en kopi av MGS2, men den er helt umulig å få tak i. Noen her inne som vet om noen sider som selger en kopi av MGS2? Det blir ikke noe MGS4 på meg før jeg har gått igjennom MGS2 og MGS3. Vil helst kjøpe fra en norsk side så jeg slipper ekstra toll. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 De har brukte Mgs2 spill til 60kroner over alt på Gamestop butikker om du har det i nærheten.. Jeg kjøpte min kopi i stavanger, og der var det hvertfall rikelig. Du kan jo og prøve spiderman eller ebgames de og selger vel brukte spill. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Litt OT..Men Fenixen, i signaturen din så har du FF13,dette er ikke kommet ut enda.... Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 takk for tipser, skal selvfølgelig stå 12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå