myggolf Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Jeg lurer på å selge ps3 min den er pent brukt og i tip top stand 60GB versjonen 2 sixaxis 8 spill: motorstorm, resistance, assassin's, heavenly sword, GTA 4, the Darkness, Uncharted og CoD 4 1 BD film + HDMI kabel, som ikke var særlig billig:P Hva mener dere er en fornuftig pris? Endret 25. juni 2008 av myggolf Lenke til kommentar
Blindgate Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Se på QXL og finn ut hvor mye det er vanlig å selge brukt 60 gb PS3 for. Vet ikke med spillene. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Med de spillene tror jeg at jeg lett hadde betalt 6000kr om jeg ikke hadde hatt 60gb fra før.. Men jeg er gniten, så du klarer vel 7k+ Lenke til kommentar
r88 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Legg den ut på Qxl uten minstepris, så kommer folk til å by som gale og presse hverandre opp i pris! Det er jo en god pakke du har, men bare ett drittspill (HS) så du burde kunne få en god pris på den måten, og legger du den ut med maksimal auksjonstidtid, ikke auto-bud, og litt ekstra flashy-blinb-bling på annonsen så er du sikret at nok mennesker ser den. Lykke til! Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 tipper du får rundt 9000 for den pakken. men vær snar med å få den solgt siden sony kanskje legger en 80GiB versjon ut for salg i Norge nå i høst. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 + HDMI kabel, som ikke var særlig billig:P At du betalte mye for HDMI kabelen har ikke så mye å si, fordi en får HDMI kabel til 129kr som er like gode som de til 500. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå