Lakus Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Som f.eks nå så har scrollehjulet på musen min nektet å gjøre annet enn å bli trykket rett inn. Når jeg trykker den rett inn kan jeg så bevege musen opp og ned for å gå, vel, opp og ned... Dette kommer og går, og noen ganger er det slik i noen minutter. Andre ganger det timer. Jeg er så vant til å bare scrolle rundt at det blir utrolig plagsomt. Noen som har peiling på hva jeg kan gjøre? Musen er en veldig enkel 3knapps mus fra Microsoft med ledning. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Du har ikke tilfeldigvis en slik?: http://www.dansdata.com/images/ltmscordless/lmouse440.jpg bare med ledning..Vel jeg har, og har nøyaktig samme problem som deg. Problemet 'oppsto' iår, vet ikke hva som gjør det der. Hatt musa i 5-6 å eller noe Ellers funker den helt greit. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Han har Microsoft mus, den du har er Logitech. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Han har Microsoft mus, den du har er Logitech. Ja, så ikke den siste linjen han skrev. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå