okasin Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hei.. HAr nettopp gått til innkjøp av en ny prosjektor (Benq w5000), Etter å ha hentet den på posten, var jeg iverig etter å få hengt den opp, men så ser jeg at mitt gammle takfeste er for lite.. til min gammle prosjektor Infocus 5700 Er det mulig å sette prosjektoren på en hylle oppunder taket, rett vei ! at den står på "bena sine" om du skjønner he he på denne hylla.. Eller får jeg ikke justert bilde ned mot lærrete da? Eller må jeg rett og slett bestille meg et nytt takfeste og vente i flere dager (virker som år..) på å få prøvet den nye prosjektoren.. Lenke til kommentar
okasin Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 Fant ut av det selv.. det fungerte helt fint å ha den på en hylle opp under taket Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Bare husk at projektoren skal stå i vater, unngå keystonejustering med mindre det er helt nødvendig. Bruk lens shift til høydejustering av bildet. Endret 28. juni 2008 av Rikky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå