Soles Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hvorfor står det DEMO bakom hovedkortet jeg kjøpte ? Noen som kan forklare meg det Kjøpte dette hovedkortet på komplett Asus Crosshair -DEMO Lenke til kommentar
dfendr Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Dette produktet er en demovare til redusert pris. Produktet selges ikke som nytt og dette kommer av at det kan ha vært brukt, har ødelagt emballasje, er returnert på angrefrist, reparert av leverandør og lignende. Etter beste evne har vi forsøkt å legge inn informasjon om hva som er demo-årsaken på denne siden. Står det i linken din Lenke til kommentar
War Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 De har fått det i retur/angrerett eller en lokal butikk har hatt det i vindu osv. Pakken er åpnet ++ men den fungerer og alt er der. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Sakser inn forklaringen til Komplett eg: Demovarer er varer som av forskjellige årsaker selges til svært gode priser. Dette kan blant annet være fordi varene er returnert til oss på angrefrist, og således at de har slitt emballasje, skrumerker, brutt forsegling eller lignende. Det kan også være produkter vi har fått som erstatningsprodukter fra våre leverandører, og dermed mangler emballasje eller ligger i uoriginal emballasje. Demovarene skal inneholde alle nødvendige deler og tilbehør for å kunne fungere på normalt vis, med unntak der det er spesifisert i produktinformasjonen at det er begrenset tilbehør som følger med. Hvis du kjøper en demovare og denne ikke fungerer, gjelder naturligvis samme reklamasjonsmuligheter og angrerett som ved alle andre kjøp. Titt gjerne innom oversikten over demovarer med jevne mellomrom, da det er mulig å gjøre noen ekstra gode kjøp her. https://www.komplett.no/k/k.asp?action=cust...&topic=demo Lenke til kommentar
Soles Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 Takker og bukker for alle svar Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg har brukte et demo-hovedkort og en demo-brenner i hovedmaskinen min siden 2003, så det er ikke noe problemer med demo-varer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå