datamaskin Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 '' Ikke noe støttede trådløstkort er tilgjengelig'' Dette kom opp når jeg her om dagen skulle logge meg på trådløst internett, det er fortsatt slik, hvorfor, har fungert fint i 1-2 år nå... Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Er kortet påslått ? Mange (om ikke alle?) bærbare har muligheten til å slå av det trådløse kortet.... Lenke til kommentar
datamaskin Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 JA, det er påslått. Hvis det ikke er påslåå kommer det opp en melding om at det trådløse kortet ikke er slått på, ikke at det ikke er noe støttet kort i systemet... Lenke til kommentar
datamaskin Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 INgen som vet noe om dette? merkelig... Har kjøpt den på nettet (compal.no) kan jeg levere den inn i hvilken som helst annen butikk for å få installert nytt kort, hvis det er det jeg må gjøre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Prøv å høyreklikk på "trådløst-nettverks-ikonet" og trykk der det står repparer. Lenke til kommentar
datamaskin Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 det går ikke. det står at den ikke oppdager noe trådløst kort, og at jeg må installere ett... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Gå inn i enhetsbehandling og avinstaller det derfra. Så reinstallerer du det. Lenke til kommentar
datamaskin Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Hvor finner jeg enhetsbehandling? Lenke til kommentar
pstub Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Controlpanel -> System -> Hardware -> Devicemanager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå