SuperFly Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Det er vel like lurt som å spøre om hva som som er best av en 3 dørt eller 5 dørt bil... Menmen.. det er plass til mer stuff i et bigtower, kjøling/vifter,disker........ Litt kjekkere å bygge i også Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Best? Hvis det er kvalitet du mener så er de nok like bra... Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Det kommer ann på hvor mye plass du trenger. Store kabinetter har ulempen med at det er mer rom for støy, dog de små blir fortere varme. Med andre ord, har du mange disker, kort og lign, velg et stort kabinett. Har du ikke det så trenger du ikke et så stort. Dog det går og mye på smak og behag, det er mange som liker store kabinetter. Lenke til kommentar
Ronin Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Jeg har tre midi kabinett og er veldig fornøyd med disse. Syns Big blir for stort. Men det kommer jo helt ann på hva du skal ha inni da. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Trenger du mange 5.25" stasjoner (f.eks. cdrom) så gå for Big Tower. Antall innvendige harddiskplasser er samme på begge, så det har ikke så mye å si. Lenke til kommentar
[Guru3D]Headshot Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Er det ikke kun plass til 3 disker i miditower versjonen? Uansett, har bigtower og er storfornøyd, masse plass, veldig lufitg, og har masse plass til vifter osv Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Liker ikke helt bigtower jeg tror jag hadde værtfornøyd men midi men jeg vet ikke Lenke til kommentar
Ronin Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Headshot"]Er det ikke kun plass til 3 disker i miditower versjonen?Uansett, har bigtower og er storfornøyd, masse plass, veldig lufitg, og har masse plass til vifter osv 3 disker nei, har plass til 5 pluss floppy for de som bruker sånnt. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Hvis du ikke skal ha mer enn 4 CD-rom-er og to strømforsyninger så ser jeg ingen grunn til å velge bigtower. Det kommer ann på hvor mye plass du trenger. Store kabinetter har ulempen med at det er mer rom for støy, dog de små blir fortere varme. Samme antall vifter i et miditower sammenlignet med et bigtower så vil miditoweret vær kaldest. (mindre luft å flytte.) Jeg kan imdlertidig tenke meg at forskjellen er så liten at du ikke bør ta dette med i betraktningen. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 bedre plas til vannkjøling i bigtower Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Er du mye på LAN er midi mer praktisk Lenke til kommentar
xthal Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Er du mye på LAN er midi mer praktisk neh.. spørs mere på hvor mye du har inni kabinettet det Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Er du mye på LAN er midi mer praktisk neh.. spørs mere på hvor mye du har inni kabinettet det Men hvis du reiser på LAN hver eneste helg og får plass til PCen din i en midi, ville ikke jeg drassa på et mega tårn. Emn spørs jo, men dette er hva jeg føler! Sier ikke at dette er rett 8) Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 For min del: Bigger = Better... Men det blir jo en smakssak. God plass ser jeg på som et stort pluss for sirkulasjon av luft dersom kabinettet begynner å bli fullt av komponenter. For min del har jeg 4 stk 5 1/4 " i front. Derfor var det bare bigtower som var aktuelt for min del. En annen sak er hvilken reaksjon min bedre halvdel hadde da hun så eska til mitt Chieftec Dragon. Hun er nemlig ikke like fornøyd med størrelsen på det som jeg er. Aner ikke hva hun mener... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå