Gå til innhold

Cheiftach midi eller big tower?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer ann på hvor mye plass du trenger. Store kabinetter har ulempen med at det er mer rom for støy, dog de små blir fortere varme.

Med andre ord, har du mange disker, kort og lign, velg et stort kabinett. Har du ikke det så trenger du ikke et så stort.

Dog det går og mye på smak og behag, det er mange som liker store kabinetter.

Lenke til kommentar
Headshot"]Er det ikke kun plass til 3 disker i miditower versjonen?

Uansett, har bigtower og er storfornøyd, masse plass, veldig lufitg, og har masse plass til vifter osv :yes:

3 disker nei, har plass til 5 pluss floppy for de som bruker sånnt.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke skal ha mer enn 4 CD-rom-er og to strømforsyninger så ser jeg ingen grunn til å velge bigtower.

Det kommer ann på hvor mye plass du trenger. Store kabinetter har ulempen med at det er mer rom for støy, dog de små blir fortere varme.

Samme antall vifter i et miditower sammenlignet med et bigtower så vil miditoweret vær kaldest. (mindre luft å flytte.) Jeg kan imdlertidig tenke meg at forskjellen er så liten at du ikke bør ta dette med i betraktningen.

Lenke til kommentar
Er du mye på LAN er midi mer praktisk :)

neh.. spørs mere på hvor mye du har inni kabinettet det :D

Men hvis du reiser på LAN hver eneste helg og får plass til PCen din i en midi, ville ikke jeg drassa på et mega tårn.

Emn spørs jo, men dette er hva jeg føler!

Sier ikke at dette er rett 8)

Lenke til kommentar

For min del: Bigger = Better... :woot:

Men det blir jo en smakssak. God plass ser jeg på som et stort pluss for sirkulasjon av luft dersom kabinettet begynner å bli fullt av komponenter. For min del har jeg 4 stk 5 1/4 " i front. Derfor var det bare bigtower som var aktuelt for min del. En annen sak er hvilken reaksjon min bedre halvdel hadde da hun så eska til mitt Chieftec Dragon. Hun er nemlig ikke like fornøyd med størrelsen på det som jeg er. Aner ikke hva hun mener... :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...