Chief_R-W Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hei. Har Kveld/helg abonomentet til Telenor. Idag så vil den rett og slett ikke koble opp til UMTS eller HSDPA kun EDGE da klarer den. Den mister tilkoblingen da jeg velger UMTS/HSDPA. Er det at Telenor kanskje utbygger 3G dekningen at det oppstår litt nedetid på 3G nettet ? Mvh Chief_R-W Takk på forhånd Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hvor bor du? Det kan være at det er dårlig dekning der du bor. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 Hvor bor du? Det kan være at det er dårlig dekning der du bor. Rett utenfor Lillestrøm. Har 1.5-2.0 MBits til vanlig. Har brukt dette fint i 2 måneder for jeg har god signalstyrke på 3G men den kopler ikke opp. Jeg får pinget hw.no i 5 sekunder så bryter den ned virker det som. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Flere som opplever problemer med mobilt bredbånd ifra Telenor ? Er at den kun vil virke på EDGE men så snart jeg kopler meg opp med UMTS/HSDPA (3G/SUPER3G) så får jeg respond på ping i 5-10 sekunder for er merkelig da det virker bedre noen plasser mens andre ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå