Gå til innhold

Har fått et tilbud om å få kjøpe HTC Diamond fra leverandør, MEN....

Anbefalte innlegg

Jeg har fått et knakende godt tilbud om å få kjøpe en htc diamond rett fra leverandøren. MEN det er kun en svensk versjon. Dvs svensk språk osv, også var det noen på expert som sa at det ikke er mulig å endre software til norsk på denne? Stemmer dette? Eller er det muligheter å gjøre en svensk HTC til å bli helnorsk?

Takker for raske og seriøse svar.

Endret av sir-alex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det burde det jo gjøre. Syntes det er merklig å ikke kunne få oppdatert den til norsk. En kompis av meg kjøpte N95 fra en nettbutikk, den kom på engelsk (og mange andre humbug språk), han ringte Nokia og de sa at det var en liten oppdatering. Måtte dog inn på verksted, men det var mulig. Så burde også være det for HTC ;) Kjører ikke den også Windows Mobile?

Lenke til kommentar
Se her: http://forum.xda-developers.com/showthread...light=norwegian

Jeg skiftet fra Engelsk til Norsk på denne måten på en telefon som leverandøren sa bare hadde engelsk språk. Regner med at det også går å skifte fra svensk til norsk også ;)

/O

Har du hatt denne telefonen lenge? Det jeg gleder meg mest til er å se hvordan den faktisk er i bruk! Har prøvd de nyere avanserte sony ericsson med touchscreen, og har DÅRLIGE erfaringer med de. Jeg hater når mobile "henger" seg, dvs bruker et par sekunder før den reagerer når jeg trykker på en knapp, foreksempel meny-knappen.

Har du merket noe sånn med denne? Eller er den helt strøken, uten noe tegn til å henge igjen?

Lenke til kommentar

Da har jeg fått telefonen! Den er rett og slett nydelig, men selve skjermen var noe mindre enn hva jeg hadde forestilt meg..hmm..kan være pga jeg er vant til å bruke iphone.

Jeg gjorde den om til norsk ved å legge inn en fil, og fikse noen innstillinger på mobilen. Husker ikke siden nå, hvor jeg fant det, men linker deg seinere!

Lenke til kommentar
Dere som har fått den:

- Det sies at den er treg. Er dette merkbart? Sammenlignet med andre?

- Batteritid er også trukket frem som dårlig. Hvor dårlig? Har en N95 som jeg må lade annenhver natt, bedre eller dårligere enn dette?

Har ikke hatt den så lenge at jeg kan si noe om batteritiden, men jeg kan si at den er raskere enn min forige mobil! Min forige mobil var en Sony ericsson G900i som jeg testet i noen uker i forbindelse med jobben, og den var utrolig treg! Vil si at diamond er raskere, men er vanskelig å sammenligne med noen andre..hmm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...