JLH Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg lurer bare på hva slags live følger med når du kjøper en xbox premium.. og hvor lenge det varer? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Når du oppretter en Gamertag fra en Xbox 360 får du en mnd XBox Live Gold medlemskap gratis. Da kan du, i en måned, gjøre "alt". Laste ned demoer, spille online, se på videoer, blabla. Lenke til kommentar
JLH Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 og etter det får jeg bare silver?? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Du får 1 mnd med gratis Xbox Gold, og etter det har du vanlig Silver. For å spille mer online må du kjøpe "mer" Gold. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Jeg ble overrasket over hvor mye som faktisk er på xbox live til nedlasting. Alle de fantastiske retro-spillene f.eks. Castlevania: Symphony of the Night, ett av de mest fantastiske 16-bits adventure/rpg/plattform spillene noensinne (kom først til playstation 1). Betaler inn en hundrings så har man points til å laste ned masse spill. Lasta ned endel demoer også. Du registrerer emailen din i starten, så får du automatisk mail når gratisperioden er i ferd med å gå ut. Når du har kommet over den største "overraskelsen" er det ikke så nødvendig med mindre du spiller mye online-spill. Endret 25. juni 2008 av Bytex Lenke til kommentar
JLH Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 ok, takk sakl du ha. Da får jeg gjøre mitt beste ut av denne måneden å se hva som skjer.. :!: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Var null problem å komme online også. Bare dro en vanlig nettverkskabel fra ADSL-modemet (det har 4 utganger) til xboxen og gikk rett på xbox live. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå