heggstad Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 hei. ute på båten vår (et restaureringsobjekt) har det begynt å vokse vegetasjon. og tok disse bildene av det: utrolig hvor gress og andre planter kan vokse! så hva synes dere? Lenke til kommentar
Bherserk Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Synes bildet som er tatt ovenfra lider litt under den høye kontrasten og et veldig flatt perspektiv, og blir dermed grei dokumentasjon men heller ikke mer. Det andre bildet fungerer mye bedre, du får litt linjer, og lyset er gunstigere på selve planten, den ser rett og slett mye mer levende ut, og minner meg om noe med tentakler som kravler frem. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Synes det var en morsom foto-manifestasjon jeg, snodig sammenkobling egentlig...lurer på hva slags plante det er jeg... RandiA Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) bedre? ja, det er litt vanskelig å se. Endret 25. juni 2008 av heggstad Lenke til kommentar
Kvarten Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Hei. I lys av PMnormal sin tråd om BK i sotteseng, har jeg gått litt i meg selv og vil prøve å si litt om hva jeg synes. Jeg likte godt bilde nr 2. Fin grønnfarge mot det grå. Jeg synes du har isolert motivet godt, og bildet gir fantasien noe å jobbe med. Bherserk nevner noe med tentakler, jeg tenker litt i de samme baner. Lenke til kommentar
Bherserk Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg er en av dem som mener at du ikke kan gjøre et dårlig bilde bra ved å dra i spakene. Lenke til kommentar
BorgSol1 Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Likte bilde nr 2 best, skarpt og fine klare farger..det eneste jeg kunne ønske meg var at mere av den nedre halvdelen av bildet var i fokus Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg likte som de andre det andre bildet godt. Men jeg synes heller ikke det andre bildet var så ille. Den andre versjonen din av det i det minste. Mindre kontrast, mer fargemetning og en crop var det som skulle til for at det skulle bli langt bedre, synes jeg, men som nevnt er det kanskje litt flatt? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 bedre?ja, det er litt vanskelig å se. Ja, det var bedre...fine, duse farger...rene kunstverket det der.. RandiA Lenke til kommentar
Carny Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Det hersker liten tvil om at det er snakk om et restaureringsprosjekt! Andre versjon av bilde 1 ble mye bedre, men mest pga fargene skapte en slags symfoni. Motivet er i utgangspunktet noe kjedelig, men på den annen side -sett i sammenheng med båten, er det et artig bilde. Det andre bildet gjør motivet langt mer interesant. Selv ville jeg nok dradd litt i spakene her også pga fargene i ver. 2 av bilde #1 fiffet opp. Ellers får jeg ønsker dere all lykke og hell med restaureringen. Det ser ut for at det trengs Endret 25. juni 2008 av Carny Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Det hersker liten tvil om at det er snakk om et restaureringsprosjekt! Andre versjon av bilde 1 ble mye bedre, men mest pga fargene skapte en slags symfoni. Motivet er i utgangspunktet noe kjedelig, men på den annen side -sett i sammenheng med båten, er det et artig bilde. Det andre bildet gjør motivet langt mer interesant. Selv ville jeg nok dradd litt i spakene her også pga fargene i ver. 2 av bilde #1 fiffet opp. Ellers får jeg ønsker dere all lykke og hell med restaureringen. Det ser ut for at det trengs hehe, trenger vel det, men så er det nesten bare dekket som er såpass stygt, resten og da inne i båten, er alt i topp stand;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå