Gå til innhold

hvor kommer ikke blomsten frem?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes bildet som er tatt ovenfra lider litt under den høye kontrasten og et veldig flatt perspektiv, og blir dermed grei dokumentasjon men heller ikke mer.

Det andre bildet fungerer mye bedre, du får litt linjer, og lyset er gunstigere på selve planten, den ser rett og slett mye mer levende ut, og minner meg om noe med tentakler som kravler frem. :)

Lenke til kommentar

Hei. I lys av PMnormal sin tråd om BK i sotteseng, har jeg gått litt i meg selv og vil prøve å si litt om hva jeg synes.

Jeg likte godt bilde nr 2. Fin grønnfarge mot det grå. Jeg synes du har isolert motivet godt, og bildet gir fantasien noe å jobbe med. Bherserk nevner noe med tentakler, jeg tenker litt i de samme baner.

Lenke til kommentar

Jeg likte som de andre det andre bildet godt. Men jeg synes heller ikke det andre bildet var så ille. Den andre versjonen din av det i det minste. Mindre kontrast, mer fargemetning og en crop var det som skulle til for at det skulle bli langt bedre, synes jeg, men som nevnt er det kanskje litt flatt?

Lenke til kommentar

Det hersker liten tvil om at det er snakk om et restaureringsprosjekt! ;)

Andre versjon av bilde 1 ble mye bedre, men mest pga fargene skapte en slags symfoni. Motivet er i utgangspunktet noe kjedelig, men på den annen side -sett i sammenheng med båten, er det et artig bilde.

Det andre bildet gjør motivet langt mer interesant. Selv ville jeg nok dradd litt i spakene her også pga fargene i ver. 2 av bilde #1 fiffet opp.

Ellers får jeg ønsker dere all lykke og hell med restaureringen. Det ser ut for at det trengs ;)

Endret av Carny
Lenke til kommentar
Det hersker liten tvil om at det er snakk om et restaureringsprosjekt! ;)

Andre versjon av bilde 1 ble mye bedre, men mest pga fargene skapte en slags symfoni. Motivet er i utgangspunktet noe kjedelig, men på den annen side -sett i sammenheng med båten, er det et artig bilde.

Det andre bildet gjør motivet langt mer interesant. Selv ville jeg nok dradd litt i spakene her også pga fargene i ver. 2 av bilde #1 fiffet opp.

Ellers får jeg ønsker dere all lykke og hell med restaureringen. Det ser ut for at det trengs ;)

hehe, trenger vel det, men så er det nesten bare dekket som er såpass stygt, resten og da inne i båten, er alt i topp stand;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...