Gå til innhold

BK: nedtagget bunkers 2 (HDR)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I mitt hode er dette en skikkelig optisk illusjon, hehe. På miniatyrbildet så det ut som alt var en flate, og at det gule i midten stikker UTOVER. Men så åpner jeg bildet, og må faktisk tenke meg om før jeg ser hvordan det henger sammen. Bra!

Det med farge for min del, absolutt. Hvordan ser dette ut dersom du klipper det litt i venstre kant, så det blir litt mindre av det grå?

Lenke til kommentar

Interessant perspektiv, trodde først at vinduet i bakgrunnen var et maleri. Likte svart hvitt bildet best. Lurer på hvordan det ser ut inni bunkersen. Prøvde du å ta bildet fra ulike vinkler? Fotograferte du inni også?

Ville ha hatt mer kontrast slik at overflaten av veggen ble mer tydelig, litt skjevt er det også uten at dette trekker nevneverdig ned.

Lenke til kommentar
Interessant perspektiv, trodde først at vinduet i bakgrunnen var et maleri. Likte svart hvitt bildet best. Lurer på hvordan det ser ut inni bunkersen. Prøvde du å ta bildet fra ulike vinkler? Fotograferte du inni også?

Ville ha hatt mer kontrast slik at overflaten av veggen ble mer tydelig, litt skjevt er det også uten at dette trekker nevneverdig ned.

Inni bunkersen er det så trangt at jeg måtte hatt nikon sitt 6mm fisheye objektiv fra 1972 med 220 graders bildevinkel for å få med noe. Det er bare 2 rom, satt opp sånn som dette: (ikke "helt" rett proporsjoner i forhold til kamera :p )

post-100104-1214419003_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...