sn0dig Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Prøver med ett annet bilde. Funker dette best i svart hvitt eller farge? Jeg heller mest mot farge versjonen siden det er såpass stor kontrast mellom forgrunnen som er grå og kjedelig og det lille gule innerst i bunkersen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Det ble et mye "varmere" bilde med farger, den gyldne klatten i midten gjorde seg godt i det koksfargede..kanskje litt vel skarp kontrast da, men bildet ble mye vakrere som komposisjon med farger...etter min smak da. RandiA Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Definitivt fargeversjonen. Det blir for lite kontrast i b/w versjonen. Farger i slike bilder kan ofte ødelegge uttrykket i hele bildet, men i dette tilfeller er fargene så duse at det ikke gjør noe. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 I mitt hode er dette en skikkelig optisk illusjon, hehe. På miniatyrbildet så det ut som alt var en flate, og at det gule i midten stikker UTOVER. Men så åpner jeg bildet, og må faktisk tenke meg om før jeg ser hvordan det henger sammen. Bra! Det med farge for min del, absolutt. Hvordan ser dette ut dersom du klipper det litt i venstre kant, så det blir litt mindre av det grå? Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Interessant perspektiv, trodde først at vinduet i bakgrunnen var et maleri. Likte svart hvitt bildet best. Lurer på hvordan det ser ut inni bunkersen. Prøvde du å ta bildet fra ulike vinkler? Fotograferte du inni også? Ville ha hatt mer kontrast slik at overflaten av veggen ble mer tydelig, litt skjevt er det også uten at dette trekker nevneverdig ned. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Farge var uten tvil best. Jeg føler detaljene kom bedre fram i farger. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 Interessant perspektiv, trodde først at vinduet i bakgrunnen var et maleri. Likte svart hvitt bildet best. Lurer på hvordan det ser ut inni bunkersen. Prøvde du å ta bildet fra ulike vinkler? Fotograferte du inni også? Ville ha hatt mer kontrast slik at overflaten av veggen ble mer tydelig, litt skjevt er det også uten at dette trekker nevneverdig ned. Inni bunkersen er det så trangt at jeg måtte hatt nikon sitt 6mm fisheye objektiv fra 1972 med 220 graders bildevinkel for å få med noe. Det er bare 2 rom, satt opp sånn som dette: (ikke "helt" rett proporsjoner i forhold til kamera ) Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Farger så klart. Fremdeles et sterkt motiv, men ikke så bra som forrige tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå