sttrons Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Var ute og prøvde meg litt igjen. prøver bare på bilder med lang lukker og liten blender. fikk stativ til bursdagen, så må jo prøve det litt.. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Så ikke ut som om det var noe særlig aktivitet i den bekken der, så hvis det er den drømmende effekten med vann + lang lukkertid du er ute etter må du nok finne en plass med litt mer vannaktivitet Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Det var et nydeliog, stemningsfullt komponert bilde. Fine farger...og så kjekt at du tar med stativet da...skulle blitt flinkere til det jeg også. RandiA Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Må si meg helt uenig med RandiA her. Syns det var et kjedelig bilde, bakgrunnen er for rotete og bekken var heller ikke stort å skryte av, for lite rennende vann som Snodig påpeker. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Litt mye rot her og der i bildet, men jeg liker roten til treet. Gratulere med dagen på etterskudd Edit..åja, no pun intended Endret 25. juni 2008 av Carny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå