loyfah Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hei Har slitt en liten stund med og få instalert de nyeste driverene fra NVIDIA på Vista Ultimate x64. som de fleste vet så må jeg slå av denne digitale godkjenningen av drivere for å få instalert disse driverene( som ikke er godkjent). Noen som har et forslag? har prøvd gpedit.msc - machine - admin template - hardware - digital sign drivers ( noen som har gjort dette på norsk vista x64 ? bcdedit -set loadoptions DDISABLE_INTEGRITY_CHECKS” ( men den har vel SP1 tatt seg av så den funker ikke ) Nå skal jeg prøve denne guiden her: http://www.tipandtrick.net/2008/permanentl...adydriver-plus/ noen som har tips å triks, Vennligst hjelp meg! =P Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 F8 under oppstart og slå det av der, alle de gamle guidene funger ikke . Lenke til kommentar
loyfah Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) F8 under oppstart og slå det av der, alle de gamle guidene funger ikke . hei og takk! ja skjønner jeg må ty til dette nå, håpet på å finne en annen løsning. men takk for svar. Får håpe noen fikser en permanentløsning. mvh AARH Endret 25. juni 2008 av loyfah Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Av en eller annen grunn kan jeg installere alt jeg vil av drivere, jeg får spørsmål om at windows ikke kan kontrollere utgiveren eller noe sånt, men det er bare å svare at den skal fortsette uansett så får jeg installert alt. Har aldri gjort noe spesielt for det heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå