Gå til innhold

Okami til Wii ute?

Disorder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som nevnt tidligere så har det kommet ut. Jeg har skaffet det, og er litt skuffet. Jeg har spilt 1 times tid på PS2 versjonen så jeg vet hva jeg hadde i vente. Men ble litt skuffet over implementasjonen.

Jeg fikk selvsagt ikke den wow-effekten over den nydelige grafikken, deg visste hvordan det var, men jeg syns faktisk at jeg hadde et bedre inntrykk av grafikken på ps2, kanskje jeg har høyere krav nå, nesten 2 år senere. Men bryr meg ikke altfor mye om grafikken, men håndkontrolleren var skuffende.

Jeg mente at okami var perfekt til wii da jeg kan peke og tegne, men selv nå etter et par dager med trening er det ikke alle de rette strekene som er godkjent som rette.

Risting på nun-chuck for å bevege meg er litt tilfeldig. 30% av gangene hopper jeg en annen retning enn det jeg prøver på.

Men alt i alt, fortsatt et bra spill, men syns de har gjort altfor lite på den siden ps2 versjonen, og ps2 versjonen er minst like bra (og billigere).

Lenke til kommentar

Helt enig! er av og til et slit å tegne en rett, rask strek på skjermen.

Har bare spilt tre-fire timer ut i spillet og begynner allerede å gå lei, desverre.

Får satse på at spillet tar seg opp etterhvert ;)

Endret av Anti LFC
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Etter 40 timer er jeg nå ferdig med spillet :)

Jeg likte slutten veldig godt. Spillet er veldig bra, men etter min mening fortsatt dårligere en Zelda TP. Den har sine øyeblikk, men kontrolleren ødelegger desverre litt for spilleropplevelsen. Spessielt Brush, tornado (3 streker) trenger jeg gjennomsnittelig 3 forsøk på å få til, lynbolt får jeg til kca 1 av 4 ganger, og snøflak får jeg til sikkert 1 av 8. Og jeg bruker fortsatt ikke nunchuck til å dodge, altfor upresist.

Men sett bortifra det er spillet veldig bra, historien likte jeg, stemningen er vakkert. Dette er absolutt et spill for alle der ute som liker eventyr spill :)

Mange som sier at folk som liker Zelda vil like denne, og jeg er enig :) Bare at Zelda TP er enda mer gjennomført når det gjelder gåteløsing og gameplay.

Lenke til kommentar
langt i fra, det er det at det ikke har kommet ut i japan=Þ men frykt ei, har freeloader^^

Wow, ikke ofte at spill blir lansert i Europa først. Et lite pluss poeng til Ready at dawn :) Men så er jo dette spillet 2 år gammelt... og igrunn så er PS2 versjonen bedre etter min mening.

Lenke til kommentar
langt i fra, det er det at det ikke har kommet ut i japan=Þ men frykt ei, har freeloader^^

Wow, ikke ofte at spill blir lansert i Europa først. Et lite pluss poeng til Ready at dawn :) Men så er jo dette spillet 2 år gammelt... og igrunn så er PS2 versjonen bedre etter min mening.

ja, men de spilla som kommer hit først for alltid extra fetures i jp veren=Þ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...