sn0dig Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Var innom JP i dag, og de sa mer eller mindre det samme. De er ikke heeeelt overbevist om at ytelsen rettferdiggjør prisen til Sigma. Ikke JP stavanger vel? :!: Lenke til kommentar
Carny Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Hvem av dem var du? Glem det. Tror jeg vet det. Han i svart? Eller..? hehe Endret 26. juni 2008 av Carny Lenke til kommentar
Carny Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Ellers er jeg litt i tvil om minnekort.Har sett på dette, da prisen er helt ok, men er litt usikker på om 8gb er nok Mvh Ville heller kjøpt dette minne https://prisguiden.no/product.php?product...=specifications Sandisk secure extreme III 4GB SDHC Men jeg er en av dem som mener det er bedre å ha to eller flere kort en et.Det er hvis et kort går i stykker,mister det etc. så har du ihvertfall et kort til. En annen ting,er overhode ikke sikker men kan ikke skade å skjekke,støtter D80 HC-versjonen? Heisann! Ser jeg gikk glipp av dette innlegget. Det blir jeg nødt å spør om. Jeg vet ikke. Bra observert, og takk for heads-up! Edit: Kan se ut for at det du linket til, i alle fall, er kompatibelt. Nok en gang, takker for innspill Endret 27. juni 2008 av Carny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå