anonymousf Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hellu Jeg lurer på noe litte, som da følger som: Vi har en TV dekorder i stuen nede, men vurderer og kjøpe en til for og ha på rommet, men så lurer jeg på hva det vil koste og ha en dekoder til (vet hva dekoderen koster) altså vil det bli samme som man betaller for et kort, eller blir det noen kroner billigere, en venn av meg sa at det koster 70,- + for og ha to i samme hus (Og abonnemanget er da RiksTV) """""Fant ikke noe om TV her på forumet (Kan ha oversett det) men vist jeg har posta feil så plz flytt mod/adm """"" -Christer Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Du får 70% avslag ifra det første abonementet dere har. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Her er prisene: https://www.kw.rikstv.no/cw/pages/product____330.aspx Og man kan bestille dekoder nummer to for en krone sammen med abonnementet "RiksPakken for to tv-er" ved å ringe 09595. Et annet alternativ kan selvsagt være å betale full pris for ekstradekoderen og bare ha kort for gratiskanaler til denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå