Gå til innhold

Trenger litt ekspertise! Xfx GF 8800GT 600M!


Anbefalte innlegg

Jeg skal til å kjøpe et XFX GeForce 8800GT 600M 512DdR3 skjermkort. Fra før hadde jeg Pny Geforce 8500 gt 512ddr2 som ikke var spesiellt bra. Er dette en stor forbedring?

 

Jeg har Intel Core 2 duo 2.4 ghz og 2gb ddr2.. Er det andre oppgraderinger bortsett fra skjermkort som kan øke ytelsene? Må jeg snart bytte maskin?

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan jo vurdere et ATi 4850 samt 2 GB minne til. Du har en forholdsvis sterk prosessor, ikke noe særlig poeng i å oppgradere. Du kan da overklokke den noen mhz.

 

Det er et enormt sprang ytelsesmessig fra 8500 til 8800GT!

 

Det er ganske vanskelig for noen å si hva du må gjøre. Masse folk som sitter på betydelig svakere maskiner og klarer seg fint.

Lenke til kommentar
ja hvis du klokker cpuen litt kansje. så vil du kunne kjøre crysis og cod4 på high. kjører du vista ? hvis du gjør det så hadde 2 gb ram til vært å anbefalle.

 

 

har 800mhz 2x1gb ddr2, og kjører Xp Pro..

 

 

 

8800gt kjører crysis glatt på medium, med en 3,4 ghz duo da :roll:

 

 

Men anbefalt på crysis er 2 ghz duo så det burde gå glatt for deg å, vet ikke om du kan kjøre crysis på high men ihvertfall på medium glatt.

 

8500gt er dårligere enn 8600gt som er mye dårligere enn 8800gt, kjøp 8800gt og 2 gb mer RAM. Muligens klokk cpuen til 2.8-3.0 ghz

Lenke til kommentar
Ok.. Ja får kjøpe 2gb ram til da.. Er litt redd for å klokke en Fujitsu Siemens Scaleo 1515 pi da, hørte at å klokke pakkepcer var risky.

 

Å investere på 2gb ram ekstra så fungerer det kun på 64bit operativsystemer. Men skal det ikke holde med 2gb uansett da, hvilkne spill vil han merke mest ved å oppgradere fra 2gb til 4gb?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...