Gå til innhold

[AoC]Greier ikke Destiny Questet "The Awakening 2" :(

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ikke noe vits å vente, de vil alltid være samme level som du selv er.

Nå tuller du vel litt her, tok questet på level 17 og alle jeg kjemet mot lå rundt 14-15, gikk og til 18 mens jeg tok questet og fint lite endret seg.

Han har faktisk rett. Destiny questene i Tortage scaler med din egen level. Ihvertfall så har samtlige jeg gjorde gjort det. Om du levler inni instansen så går riktignok ikke levelen på mobsene opp.

Lenke til kommentar

Men seriøst mann, tenkt no litt. Dersom du ikkje klarer questen på det lvl nivået du er på no, so gå til vanlig dag modus, gjer questar, få eit par lvls, få meir feat poeng, meir skill poeng og kanskje betre angrep.

Ikkje so vanskelig. Du trenger ikkje å gjer den destiny questen akkurat på da nivået.

Lenke til kommentar
Her lukter det ren NOOB, de fleste har klart det men ikke du? Du er altfor utålmodig, bruk bare tiden, tenk logisk, tenk hvordan du kan takle det, ikke vær avhengig av andre.

overdriver du ikke litt nå? Er vel ikke noe å tenke på.. man går inn i et hus, dreper 3-4 folk og går ut igjen. krever fint lite mer enn at du utfører de 2 forskjellige komboene du har i så lav level, kanskje ta en health-potion. Det er en haug slike situasjoner senere i spillet og, så du bør klare denne..

hvis du allikevel sliter, kan du si hvilken klasse du er, så kan jeg si deg hvordan du bør gjøre det.

Lenke til kommentar
Her lukter det ren NOOB, de fleste har klart det men ikke du? Du er altfor utålmodig, bruk bare tiden, tenk logisk, tenk hvordan du kan takle det, ikke vær avhengig av andre.

overdriver du ikke litt nå? Er vel ikke noe å tenke på.. man går inn i et hus, dreper 3-4 folk og går ut igjen. krever fint lite mer enn at du utfører de 2 forskjellige komboene du har i så lav level, kanskje ta en health-potion. Det er en haug slike situasjoner senere i spillet og, så du bør klare denne..

hvis du allikevel sliter, kan du si hvilken klasse du er, så kan jeg si deg hvordan du bør gjøre det.

Jeg er en Aquilonian Guardian ;)

Lenke til kommentar

Da burde du hvertfall klare det? :)

Uansett, sørg for at alt du har av buffs er oppe, les gjennom komboene dine, og bruk det du har av de når du møter på fiendene. du bør også kjøpe en health-potion som du tar når du har lite liv :) bare prøv noen ganger så skal du se du får det til ;)

Lenke til kommentar

Da burde du hvertfall klare det? :)

Uansett, sørg for at alt du har av buffs er oppe, les gjennom komboene dine, og bruk det du har av de når du møter på fiendene. du bør også kjøpe en health-potion som du tar når du har lite liv :) bare prøv noen ganger så skal du se du får det til ;)

Dvs. det vi har prøvd å fortald han hittil? :)

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Woohooooo fikk det endelig til :D Jeg brukte alle spellene mine (den beste først). Også kjøpte jeg en health position for 35t hos Butterfly (eller hva hun heter) i "The thirsty dog inn" også mens jeg var i kamp brukte jeg den og noen andre helth position og stamina position som jeg har fått mens jeg har slaktet ned mobs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...