Bruker-146784 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hei,er på nivå 11 og er på Destiny Questet "The Awakening 2" der man sal gå til "The warehouse". Men jeg har problemer. Jeg greier aldri å drepe alle mennene som kommer til "The Warehouse" . Kan noen gi meg tips for å få drept dem alle,uten at jeg mister all livet mitt? Vis noen lurte er jeg en Aquilonian Guardian Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Gå tilbake til dag modus, gjer quest, bli eit par lvls høgare, og prøv seinare Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Det er ikke noe vits å vente, de vil alltid være samme level som du selv er. Uansett bruk Healing og Stamina Potions. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 Ok. Skal prøve det Men jeg må desverre vente noen par dager til pgr av at jeg venter på min nye Komplett Gamer-Conan Edition Så jeg ber vennlingst moderatore og administratorer ikke stenge denne tråden Jeg skal se om det går an når jeg har fått min nye PC Lenke til kommentar
Quote Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Prøv å plasser mobsa slik at du tar fleire på ein gang. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 Arrrg Får det enda ikke til. Men hvordan bruker man healing og stamina? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Guardian har ikkje magi. Skift til dagtid og kjøp deg ekstra health og stamina-drikk. Kjøp også mat og drikke. Pass også på at du har brukt dei få featsa du har fått, riktig. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 Kan man drikke og spise mens man slåss? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 .. ja. Du trykker på maten/drikka når du skal ha det. Så får du det positive i så lang tid som det er tillatt. F. eks visst du kjøper deg kylling med 80+ health i ein time, så kan du ete den rett før du går inn. Under kampen kan du drikke health og stamina-potion som har ein cooldown på.. 45 sekunder eller noko sånt. Godt nok forklart? Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 Takk. Jeg håper jeg kommer til å greie det da Jeg skal kjøpe en dyr drikk som gir deg meg mye mye mye stamina og liv Også en dyr mat Da greier jeg det sikkert Jeg tror jeg greier det vertfall når jeg kan spise og drikke på samme tid når jeg slåss Her er de 2 siste spørsmålene mine: 1. Men kan jeg altså drepe mens jegdrikker og spiser? 2. Men står det på det jeg skal kjøpe hvor mye liv og stamina det gir? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 fantomena skrev: Takk. Jeg håper jeg kommer til å greie det da Jeg skal kjøpe en dyr drikk som gir deg meg mye mye mye stamina og liv Også en dyr mat Da greier jeg det sikkert Jeg tror jeg greier det vertfall når jeg kan spise og drikke på samme tid når jeg slåss Her er de 2 siste spørsmålene mine: 1. Men kan jeg altså drepe mens jegdrikker og spiser? 2. Men står det på det jeg skal kjøpe hvor mye liv og stamina det gir? 1) Ja. Men ofte så er det cooldown på ting. Dvs så og så lang tid mellom kortid du kan bruke det. 2) Ja, trur det skal komme visst du held musa over det du vil kjøpe. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 Hva er cooldown?Og hvordan får man tak i mere cooldown? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Lite spørsmål, er du 18 år? Lenke til kommentar
Sibirdri Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 fantomena skrev: Hva er cooldown?Og hvordan får man tak i mere cooldown? Cooldown, vil si at hvis du har to potions f.eks Healing , så må du vente en stund før du kan bruke nr2 etter at du har tatt den første. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Sikker på at dette er spillet for deg? Og dette er etter at de nerfet antall spawns i det questet, og økte tiden mellom dem. Lenke til kommentar
Redalon Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 fantomena skrev: Hva er cooldown?Og hvordan får man tak i mere cooldown? Lol, måtte le når jeg så det der :!: Du har ikke så stor erfaring med mmo's skjønner jeg? ellers kan du prøve å oversette ordet, så skjønner du det nok Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 fantomena skrev: Hva er cooldown?Og hvordan får man tak i mere cooldown? Det er en vendor i Hyboria Rabbit Hole som selger plenty med cooldown til deg og hele guildet ditt. Bare følg etter den hvite kaninen. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 DurinVIII skrev: Lite spørsmål, er du 18 år? Han er jo selveste Fantomena. Kan ikke spørre om slikt da. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Du kan vel strengt tatt spørre på forumet ditt også? ...som for øvrig har like mange underforaer som hele Diskusjon.no - uansett, lykke til med jakten på cooldown! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå