Gå til innhold

Forslag til navn på mafiaspill?

Anbefalte innlegg

Hei. En kamerat og jeg har bestemt oss for å utvikle et nettspill. Spillet blir laget fra bunnen av, og ingen ting skal kopieres. Vi lærer og forstår alt før vi eventuelt legger det ut. Det skal være et mafiaspill, men av litt annerledes funksjoner, for at det ikke skal være likt alt annet.

Akkurat nå trenger vi et navn på spillet. Vi har tenkt en stund, men er ikke av de mest fantasifulle. Derfor kan du finne på navnet, og få æren av det, dersom det. Domenet må ikke nødvendigvis ha ordet "mafia" i seg, selv om de fleste andre spill har det. Du bestemmer alt om det, så trekker vi ut det vi synes er best til slutt. Om ønskelig, kan navnet ditt stå på forsiden/nyhetssiden den dagen spillet blir åpnet.

Vennligst ikke diskuter annet enn navn på spillet. Kommentarer om vår kunnskap om alt fra HTML til php er en annen sak. Denne setningen vet jeg dere har lett for å overse >.<

(Vi har funnet et domene, vi har bestilt, og vi fått det. Egentlig ikke mere å diskutere.)

Endret av Jonas9300
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Derfor kan du finne på navnet, og få æren av det, dersom det blir noe ut av det (størst sannsynlig.) Navnet må ikke nødvendigvis ha ordet "mafia" i seg, selv om de fleste andre har det. Du bestemmer alt om navnet, så trekker vi ut det vi synes er best til slutt. Om ønskelig, kan navnet ditt stå på forsiden/nyhetssiden den dagen spillet blir åpnet.

Jøsses, hvilken mulighet. Her er mine forslag:

- Mafia, undertekst: - Ikke kødd med mafian, da dør du!

- Mafiaspillet, undertekst: - Nå kan hele familien være mafia!

- JuniorMafia, undertekst: - Du er aldri for liten til å være mafia...

Om ønskelig, kan navnet ditt stå på forsiden/nyhetssiden den dagen spillet blir åpnet.

Veldig gjerne, og jeg vil gjerne ha litt penger også. På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Hvis du kanskje kunne nevnt noe av de unike DERES spill kommer med, så kan du jo kanskje basere navnet litt på de unike funksjonene dine...

Tenkte på det. Men vi vil bestille webhost og starte med forsiden. Har forresten funnet noen navn. ^^

De skal stemmes på.

Lenke til kommentar

Men det blir vel "yet another mafia game"...

Er temmelig skeptiske til disse konseptene nå etterhvert.. Det blir sså mange att de ikke er så spennenes lengre.

Syns dere heller skal prøve dere med noe nytt.

Lenke til kommentar

Vi skal ikke kopiere noe. Vi er ute etter å lage et eget, annerledes spill. Vi gjør dette først og fremst for å lære oss scripting, men også fordi vi synes det er gøy.

Greit at andre ødelegger troen på oss, det bryr oss ikke, vi er innstilt på å få det til.

Endret av Jonas9300
Lenke til kommentar

Helt konkret hva skal skille dere fra resten da? Jeg synes også du er litt motstridende når du sier at du vet hva dere har i vente rett etter at du har sagt at dere gjør dette for å lære dere "scripting". Og om dere greier å lage spillet, så er det markedsføring og skalering av systemene hvis dere etterhvert skulle få en stor brukermasse. Markedsføringa tror jeg kommer til å bli vanskelig -- se bare på hvordan enda et mafia-spill blir tatt imot her.

Anyways, litt on topic:

- staalezhMafia?

:w00t:

Lenke til kommentar

Akkurat, jeg maser nå. Det er så enkelt at vi spør om forslag til et navn på spillet, det er ikke meningen at dere skal diskutere og kommentere alt annet jeg skriver. Dessuten har vi trukket ut et navn nå, ut i fra flere forslag. Dere vet ingen verdens ting om dette. Og da irriterer det meg grenseløst at dere kommer med slike teite kommentarer. Jeg vet mye om det å ha en webside, selv om jeg ikke akkurat har opplevd det ennå, og jeg vet hvor krevende det kan bli, men jeg skal allikevel lage siden. Er det vanskelig?

Skal i hvert fall ikke legge ut informasjon om siden her, har jeg skjønt.

Endret av Jonas9300
Lenke til kommentar
Dere vet ingen ting om dette. Jeg vet mye om det å ha en webside, selv om jeg ikke akkurat har opplevd det ennå, og jeg vet hvor krevende det kan bli

HAHAHAHAHA. kanskje du heller skulle satse på karriære som humorist? For der er du MYE bedre på vei :D

Lenke til kommentar

Først når vi vet hva som skiller ditt spill fra dem alle andre mafiagreiene, kan vi foreslå treffende navn som trekker brukere til spillet, for det er vel et slikt navn du er på jakt etter. Så sett i gang, kom med dem unike greiene i spillet ditt, så får du nok bedre og nyttigere svar enn dem du har fått til nu.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...