Amos Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Mens vi venter på testen fra Barbara, er denne testen verdt å lese: http://www.dinside.no/php/art.php?id=86530 Skjønner ikke hvorfor jeg i hele tatt tenkte på å kjøpe Dell Inspiron 5100 i forrige uke! Her er det jo både stil, ytelse, vekt og pris som danker ut Dell sine produkt, både med og uten Centrino-løsninger, og i tillegg støttes norsk pc-industri. Denne skal jeg ha! Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 helt enig med deg, mye penere enn dell maskinen og garantert bedre kvalitiet oxo. Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Du kan lese vår test her; http://www.barbara.no/tester/intel/centrino/index.html Lenke til kommentar
Danny Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 rå den men bateri levetiden skuffer da Med tanke på at det er en 1.3 og blir slått av acer som har 1.6. Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Men så er det litt forskjell i pris på de to maskinene også da, Zepto har en meget hyggelig pris synes jeg Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Znote: 15" Tykkelse: 2,8 cm Vekt: 2,8 kg Batteritid: 4 timer og 39 minutter PowerBook: 15.2" Tykkelse: 2,6 cm Vekt: 2,45 kg med batteri og optisk stasjon installert Batteritid: 5 timer Det begynner å komme seg nå! Powerbooken har da DVD-R/CD-RW slot in så Apple ligger vel kanskje fortsatt en del runder foran. Lenke til kommentar
Swix Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 337-Zonic"]Du kan lese vår test her;http://www.barbara.no/tester/intel/centrino/index.html Spennende greier. Det er en ting jeg lurer voldsomt på. Dere sier i testen at dere ikke kan nevne navn eller vise 3D-Ytelsen på testmaskinen. Og siden testen egentlig er ment for å vise Centrino-løsningen så forstår jeg dette. Men jeg lurer på om det her er snakk om et innebygd grafikkort eller et mer "high end" ala Geforce 440GO, MOBILITY Radeon 9000 . Kan dere si noe om det helt generellt? Har dere sett noe "spennende" på den fronten? :wink: Lenke til kommentar
gussie Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Oj oj.. kan nesten si med sikkerhet at denne blir min. Har lett etter en aktuell modell en stund nå, og denne topper listen uten tvil. Go Zepto. Lenke til kommentar
gussie Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Den blir mest sannsynlig lansert i midten av April. Lenke til kommentar
Amos Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2003 Den blir mest sannsynlig lansert i midten av April. Nei, den kommer nok før det. Jeg ringte Zepto, og de antydet at den skulle komme i løpet av mars. De skulle legge ut produktinformasjon Z-note 4100 tirsdag eller onsdag neste uke. Prisen er for øvrig bestem til kr.16728; (inkl.mva). Gleder meg! Lenke til kommentar
gussie Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Jeg sendte en epost, og da fikk jeg beskjed om midten av April, men man kunne få den tidligere ved å forhåndsbestille. Men hvis den kommer allerede i løpet av Mars er jo det helt topp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå