-Night- Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hei! Jeg har et lite problem som skaper noe hodebry her, jeg fått meg Internet fra Get men om jeg kobler til modeme direkte får jeg ikke IP står bare Unidentified Network i Vista, men når jeg kobler til via en Wlan ruter så får jeg IP, samme problmet er i linux på samme maskin. om jeg kobler en lappis dirkete til modemet får den IP. jeg har resatt modement men nei det funker ikke. har byttet modem fra Get samme problem jeg har 2 networks kort på pcen verken funker noen ider om hvordan jeg kan få dette til og funke? Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hvor mange IP'er får du fra GET? Mulig at du har brukt opp antall IP'er slik at disse er låst til f.eks. ruter og bærbar? Har du prøvd å release IP-adressene fra bærbar og ruter for så å koble til din stasjonære? Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 neh har 5 IPer fra get og som sakt jeg har reboota modeme og de skall frigi alle ipene Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Resett modemet så kan du koble til 5 nye enheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå