Gå til innhold

Noen har hijacka PSstore kontoen min?!

Kimelimm

Anbefalte innlegg

Hei! Istad fikk jeg en melding om at idag klokka 11:34 tok jeg ut 40 kr fra kortet til mamma (ja jeg får bruke hennes noen ganger, men spør alltid først da). Men problemet er, at jeg SOV til klokka 2, så hvordan i HELL... Kan jeg ha tatt ut penger?! Kan det ha noe med at jeg kanskje trykte på "Buy" på MGO shop, men kanselerte fordi jeg måtte skrive inn infoen engang til? Kan noen ha hijacket kontoen min? Hva kan jeg gjøre med dette?

Vær så snill og svar!

Kim

EDIT: Er bare mamma, typen hennes ogj eg som bor her, så er ingen andre som kan ha sneket seg inn på rommet mitt og gjort noe!

Endret av Kimelimm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hepp

Jeg opplevde det samme. Jeg sitter på jobb, heimen er tom, og får samme melding om at 40 spenn er lagt til og at nå er saldo 10... Mens jeg i forrige uke la til 400kr sånn at saldoen sist jeg sjekket var 450NOK. Ble litt småskremt, men regner med det er en feil ettellerannet sted. Er ikke hjemme på noen timer, men skal sjekke opp når jeg kommer hjem.

Har du sjekket hva saldoen faktisk er?

Lenke til kommentar

Det viser seg at den milen jeg fikk gjelder den forrige transaksjonen min, ikke den siste. Sjekket logger på playstation over alle transaksjoner, og nettsaldoen til kredittkortet og fant ut at alt stemmer. Bortsett fra at jeg da fikk mailen om den forrige transaksjonen et par uker forsinket, og dermed etter den siste...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...